Gå til innhold

Hvilken sprøyte gikk du på da du ble gravid?

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt Menopur ved alle de 3 stimuleringene mine, men ønsker å bytte ved neste forsøk - hvilken type sprøyte satte du da du ble gravid?

- Menopur?

- Gonal-f?

- Puregon?

Takk for svar!

Klem

Fortsetter under...

jeg vet ikke om jeg er den rette til å svare, siden jeg ble gravid

fryseforsøk.. Men jeg brukte Gonal-f, 112,5 IE.. på det ordinære

forsøket, og det er jo de eggene jeg ble gravid på nå også :)

Jeg ble gravid på 1.forsøk, og brukte Gonal-F.

Fikk det nå også, på 2.forsøk.

Mange flere egg denne gangen, pluss flere modne,

noe jeg er overbevist om at jeg kan takke akupunktøren min for!!!

(13 ut sist, 4 supre egg. 20 ut nå, 9 supre egg)

Annonse

Jeg gikk på puregon 50ie ved AIH men mest pga bivirkningene gikk jeg på Gonal-F 150ie som ble satt ned til 125ie da ble jeg overstimulert med 30egg - 14befruktet og fryst. ble gravid på 2.fryseforsøk i naturlig syklus med et av disse eggene. Så det var tydelig at jeg reagerte mer på Gonal-F enn puregon fra 2egg på lav dose uten nedregulering til 30ved normaldose under nedregulering med Gonal-F.

Jeg følger med deg snøfilla og skulle så gjerne ønske at ting var litt lettere for dere. håper inderlig du får et annet resultat hvis du bytter hormoner.

klem

heisan

På mine to forsøk i 2003 fikk jeg puregon 150 ie. ble gravid på første men mistet, blegravid på andre forsøk og fikk ei nydelig jente. Nå på søsken forsøk har jeg gått påpuregon 150ie på første sorsøket og menopur 300ie på andre forsøket, første forsøk gikk ikke. andre forsøk nå og skal teste til torsdag 14 des... skal sies at jeg får ikke akkurat mange egg. på puregon har jegvel fått en fem til seks, på menopur fikk jeg syv.....

Heia!

Jeg brukte Gonal-f, 150 IE. Den "passet" godt for meg, fikk ut 12 egg i fjor. I år fikk jeg akkurat det samme og fikk ut 10 egg som er optimalt. (Ikke får få, ikke for mange. Var ikke fare for overstimulering, selv om magen holdte på å eksplodere på slutten.)

Jeg er ikke lege, men kanskje er det lurt å prøve en annen type sprøyte for å få bedre resultat, snøfilla? Bare tenker høyt, vet selvfølgelig ikke det.............

Takk (igjen)!

Lurer på hvorfor Riksen har satt meg på Menopur tre ganger når resultatet har vært så dårlig for oss - og når de gravide tydeligvis har gått på Puregon eller Gonal-F... Ja, ja - vi lærer så lenge vi lever:-)

Klem

*dytte*

siri79:): Gonal-f 225ie

gøril: Gonal-f, 112.5ie

Sunniva78: Gonal-f

Mollami: Gonal-f, 225ie

sailor: Gonal-F 150ie / 125ie

Susanna :)): Gonal-f, 150 ie

vekt-75: Puregon.

Ann ch.: Puregon

hormonkula: Puregon 150 ie

:-)

Annonse

Ella80: Puregon 125 ie. neste forsøk skal jeg bruke menopur.

Ella80: Puregon 125 ie. neste forsøk skal jeg bruke menopur.

*vannmamma*: Puregon 75 ie i 9 dager, 1 barn født. Hatt akkurat samme beh nå, og har eggutak i morgen tidlig. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...