Gå til innhold

Har så mye vondt i hodet. Normalt? Noe som kan gjøre det bedre?


karro

Anbefalte innlegg

Er 6 uker på vei og har stort sett vondt i hodet hver eneste dag. Kan ikke huske om jeg hadde det sånn i mitt forrige svangerskap, men opplever det ihvertfall veldig slitsomt nå. noe jeg kan drikke spise for at det skal bli bedre. Andre som vet hvorfor man får så vondt i hodet?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har migrene, og i det første svangerskapet mitt så hadde jeg SKIKKELI migreneannfall 2-3 ganger i uken.:da er det snakk om å spy og grine seg i hel fordi hodet verker..Vanlig vondt i hodet hadde jeg hver dag. Legen sa at en kan ofte få litt mer vondt i hodet når en er gravid, sliter du utroligt så ta kontakt med en homopat, jeg fikk hjelp av naturmedisiner, og den dag i dag (nesten 2 år etter) så har jeg kunn migreneannfall ca 1 gang i måneden.....Det er LITE iforhold til meg..Men jeg har påvist migrene da...Men,noen råd:

hold deg unna koffein, cola,te, kaffe osv.

Lakris!! Jeg får fort vondt i hodet av disse tingene..

 

det er mye mer og, men husker ikke i farten. Men dette er ting jeg har merka at ikke hjelper på..:)

 

det er kroppen sin måte å reagere på hormonforandringene som gjør at en får slike plager stortsett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...