Kobra Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Var ned på legevakten og fikk satt Ovitrelle (er det det den heter?) Så da vet jeg at jeg har eggløsning mandag ettermiddag! Så da blir det en spennende tid fremover!!! Ikm rundt julaften....lurer på om jeg skal teste da jeg.... =) Klem klem
melkekua™ Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Så spennende da ;o) Håper det vil sitte en spire for deg! Hva er egentlig Ovitrelle? Kanskje et dumt spm, men jeg spør alikvel! Det høres ut som det fremkaller eggløsning i alle fall??!
Kobra Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2006 Joda, det fremkaller eggløsning =) Tok Pergotime denne syklusen og var inn til GU for å se på eggene på onsdagen, da var de på 15 mm... Så det blir en spennende tid dette her!!! =) Gleder meg sånn til jul nå....det er jo den beste gaven sambo kan gi meg!!! Så håper på en positiv test på julaften jeg =)
attpåklatt!! Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 Åååå, så spennede!! Kjenner det kribler i magen her nå... Lykke til! I morgen blir det vel en koselig mandag..... hehe!!! Gikk det bra med spøyte-skrekken din..? Satser på du får den julegaven ever nå altså... krysser alt eg har for deg!!! Ja, til og med beina, skal på jobb.. så der kan eg krysse beina og, gjør lite av det hjemme for tiden.. hehe!! Håper i grunn el er over for min del nå.. for da blir det ikm FØR jul... Klem til deg!! Kos deg i morgen... PS!! Har sendt brev til nissen om den testen din på julaften...
Kobra Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2006 Hei Attpåklatt =) Joda, gikk greit med sprøyteskrekken min...hehe...den var jo ikke vondt i det hele tatt! Men er så vanskelig å sette på seg selv...får meg liksom ikke til å gjøre det!!! Ja det blir en koselig mandag =) Da treffer vi allfall på dagen! Så det er jo litt greit. Håper bare at det blir en spire nå...men er jo som vanlig bare 25% sjanse....er lite synes jeg!!!! =( Så du har IKM før jul...jeg har vel den 25 jeg da....mulig jeg tester på julaften!! =) Håper du får en klar positiv test da! Er jo så spennende dette her!!! Brev til julenissen ja...så koselig da =)=) Ble jeg glad!!! =) Klem klem til deg og!! Kos deg og lykke til fremover!!!
attpåklatt!! Skrevet 10. desember 2006 #6 Skrevet 10. desember 2006 Så bra at ikke sprøyten var vond.. du går igjennom nok for dette.. Ikke lett det der å skulle stikke seg selv.. 25% er for lite ja... uff. liker ikke slike tall!! I forholt til en noenlunde "normal" syklus skal eg ha ikm før jul.. kommer nok til å teste ihvertfall.. føler igrunn at kroppen har vært litt "rar" denne uken, så satser på det er el som har vært!! Men vi kommer nå til å kose oss frem til jul likevel.. etterfylle som mannen sier!!! hehe Vært en koselig advent så langt. hihi!! Skal reise bort til jul, men skal prøve å få logget meg på likevel, er jo endel som tester i julen, må følge med!!! takk for klem og lykke-ønskninger!!! Ha en avslappende søndag!!! Så står dere på i morgen...!!!
Lillemy36 Skrevet 10. desember 2006 #7 Skrevet 10. desember 2006 har du prøvd lenge da før du fikk den sprøyta??
Nutmeg Skrevet 12. desember 2006 #8 Skrevet 12. desember 2006 Heisann! Da var det tirsdag.... Håper mandagen gikk bra! Krysser fingrer og har nedtelling sammen med deg! Heia Kobra!!!!
Kobra Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 12. desember 2006 Hei hei =) Mandagen gikk bra ja, Litt greit å vite at jeg hadde el igår. Så da koste vi oss på søndagen og mandagen...får vel flørte litt med sambo ikveld og...så er vi helt sikker på at vi ikke har bommet!!! =) *ler* Er så godt å ha dere alle sammen med i denne spennende tiden!!!! Har vel IKM rundt 24-25 des...tester muligens på julaften... Gleder meg!!! =)=)=) Klem klem
Kobra Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 12. desember 2006 Hei lillemy75 Har prøvd i snart 3 år...(hvis det var det du mente?) Blir vel snart prøverør for vår del og snart... Klem klem =)
attpåklatt!! Skrevet 12. desember 2006 #11 Skrevet 12. desember 2006 Åååå, tenk å få pos test på julaften!!! Det hadde vært noe det... Kos dere i kveld også du.. greit å etterfylle litt som mannen sier her i huset!! Lykke til! Heier på deg og krysser alt som kan krysses!! klemklem!!
Kobra Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #12 Skrevet 12. desember 2006 Hei der attpåklatt =) Ja, håper vi får verdens beste julegave!!!! Det blir så spennende fremover! Håper alt går bra med deg =) Dette MÅ være mnd for oss alle!!!! Klem klem =)
Nutmeg Skrevet 12. desember 2006 #13 Skrevet 12. desember 2006 Krysser fingrene for at du får julegaven du ønske deg:) Kos deg med etterfyllingen i kveld;)
Blomst19PP Skrevet 12. desember 2006 #14 Skrevet 12. desember 2006 Så spennende. Skal snart prøve på pergotime... men timingen er litt dårlig... Hvis jeg begynner nå må vi humpe helle romjula... mens vi er bortreist... He he - og det er jo dumt å la være når man først har begynt på kur. Jeg har påvist eggløsning, senest forrige mnd, og posene nærmet seg 2mm - er det det??? Og denne gangen var posen på høyre side størst - og da skulle visst EL skje på den siden. ganske fantastisk hvordan vi er laget. Er det slik at du ikke har EL uten hjelp? Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå