tåke Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 noen som vet hvor man får kjøpt stødige bh`s før litt større bryst... har vokse fra 75 til ca 85 pp 16 veke...
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Jeg har kjøpt meg BH på Lindex og nettbutikken til H&M. Jeg gikk for en foret modell på Lindex. Begge er ammebh. De er uten spiler, synes det er ubehangelig med spiler da jeg har økt str slik som deg! Ellers bruker jeg mye sportsbh. Ikke så snertent, men holder litt inne! Det er rart å få plutselig "store pupper" synes jeg! Liker det ikke!
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Som oftast treng ein jo større cup og ikkje større storleik rundt - så viss eg var deg ville eg prøvd same storleik men ein cup større. Ein legg jo ikkje på seg så masse rett under puppane. Har kjøpt mine på Lindex - kjøpte heilt vanlege spilebhar, men med litt tjukkare stropper (det trengs når ein plutseleg får ein halv kilo ekstra å drasse med på brystkassa)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå