Gå til innhold

Jenta mi "prater" nesten ikke mer.Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 3 mnd i morgen.Hun har "pratet" lenge.

Men de siste 4 dagene har hun kun kommet med max 2 lyder.

Hvorfor skjer dette?....er det bare en periode og det vil gå over igjen,eller hva kan det være?

Hun er blid og fornøyd,smiler fra ører til øre hele tiden:)

Skrevet

Sånn var jenta mi til tider også. Tror det handler om at de kommer i ulike utviklingssprang, og det skjer så mye rundt dem som skal fordøyes at de må ta små "pauser". Er hun i fin form ellers, hadde jeg bare gitt henne litt tid. Skravlingen kommer nok tilbake med forsterkninger!:)

Skrevet

Tusen takk for svar BizziBee :)

Ja,hun er i veldig fin form ellers.Til og med når hun ligger å får flaske må hun snu seg om det skjer noe bak henne.Nyskjerrig frøken ja:)

Da får jeg gi henne litt tid da som du sier:)

Slapper mer av selv når man hører at andre også har vært slik:)

Skrevet

Det er helt vanlig i den alderen. De "øver" seg på ulike ting hele tiden, og må derfor tar pauser i den ene tingen (feks. prating), hvis de konsentrerer seg om å lære seg noe motorisk.

Skrevet

Sånn var jenta vår også i en periode. Det er vel bare den naturlige utviklinga.

Skrevet

jenta mi er 3 mnd nå og har først nå begynt å prate, så det varierer sikkert en hel del

Skrevet

mathias va sånn å.. en periode kom det nesten ingen lyd, men nu har han bynt for fult igjen.. 4 mnd nu

Skrevet

Okei. Takk for svar alle sammen!

Har gått å lurt veldig på dette i et par dager nå.Man tror jo at noe må være galt når man er vant til DEN skravlebøtta for så å ikke høre noen ting.

Men nå er jeg rolig i forhold til det etter svar fra dere:)

Skal gi henne tid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...