Mamma til 2 jenter..... Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Jippppppppppppi..... Gratulerer til alle desember mammaer:) Min neste termin er i april, nesten 1 mnd tidligere enn jeg trodde, men enda gått når datoen blir flytta den veien:)
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Gratulerer med den store dagen. Håper dere får en fin bursdagsfeiring. I morgen er det vår tur. Så heldig du er som har fått fremskyndet terminen, jammen ikke lenge til du skal ha da. Lykke til videre i svangerskapet. Kose dere masse i dag Klem fra meg og lillegutt
Happy H Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Hipp hurra for Adriana som e blitt 1år alt. Kjempe stor jente!!!!! Håpe dåkke får en kjempe fin dag alle sammen! Bare 4 mnd t babyne komme, d e ik lenge åsså Stor klem fra meg og Herminemor
anonyn Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 gratulerer til Adriana og deg med den store dagen og med baby i magen.
fru Heffalomp Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 Gratulerer med den store dagen til Adriana!
Elvedatter Skrevet 10. desember 2006 #7 Skrevet 10. desember 2006 Slenger meg med på gratulasjon på tampen av dagen. Gratulerer så masse!!! Og så spennende med småsøsken i vente. Masse lykke til! Hold oss oppdatert om baby nr 2 da )
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 11. desember 2006 Klart jeg skal holde dere oppdatert:) Tusen takk for alle gratulasjonene:) Vi hadde en flott dag fra morra til kveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå