Gå til innhold

Desember: Jeg må bare si

Anbefalte innlegg

Skrevet

at jeg beundrer alle som er mye alene med barna sine!

Jeg har vært mer eller mindre alene med Sina siste to ukene, og jammen er det godt å være to! Mannen min jobber mye, og det er ofte han må jobbe på kvelden også, men da vet jeg i hverfall at han kommer hjem.

Nå når vi har vært alene har det vært ganske så slitsomt.Spesielt siden hun har vært forkjøla og grinete, og helst vil sitte på fanget hele tiden..Merker at jeg blir mer sliten når jeg er alene med henne. Det er jammen godt å få avlastning fra et og annet stell og bleieskift! I tillegg har vi ikke kommet oss ut noe særlig, for hun har hatt feber og vært utilpass hele uka. Har merket at tålmodigheta mi er litt kort av og til, og så får jeg verdens dårligste samvittighet når jeg blir irritert fordi hun er klengete!

Likevel er det helt fantastisk å være mamman hennes!!:)Og i kveld kommer endelig pappan hjem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hva du mener. I perioder har jeg følt meg ganske alene her og, siden pappaen har byttet kjøkken hos leieboeren, pluss jobbet med oppussing på loftet. Det er så godt å være to!

All ære til de som er alene, har menn som jobber i nordsjøen, på sjøen eller lignende.

Skrevet

Takk fru G.

Min mann jobber på båt. 10 uker borte, 10 uker hjemme, 10 uker borte.

Gud så sliten jeg er nå------- Og neste uke kommer han endelig hjem.

Akkurat i tide til 1 årsdagen den 14 des. Hurra.

Men slite , åh, herregud, å ha annsvaret 24/7 og det å vite at slik skal det være i mange mange uker................

Skrevet

Skjønner deg godt jeg. Og når pappaen kommer, så kan ikke han overta hele tiden heller, for han er jo sliten etter å ha jobbet lange dager. Men en hjelp er det nå iallefall.

All ære til dere.

Kose deg masse marekatta, håper dere får en strålende bursdag med pappa hjemme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...