Gå til innhold

Nei og nei. jeg tror det går galt!!


nynne78

Anbefalte innlegg

Kjære dere

 

Nå er jeg ordentlig lei meg.

Jeg er syv uker på vei i mitt tredje svangerskap. Har hatt MA to ganger før, senest i august i år. Og nå tror jeg det skjer igjen.

 

I går hadde jeg noen små blødninger, omtrent som utflod med litt svak rød farge.

Jeg hadde ikke smerter i går da jeg oppdaget dette.

I dag tidlig føler jeg meg annerledes. Brystene kjennes mindre ømme. Vortene har blitt nesten lyserosa igjen... Og jeg kjenner meg helt tom invendig...

 

Skal til ul i morgen for tidlig sjekk, og nå tror jeg svareg gir seg selv..

 

FAEN HELLER!!!

 

Dette trengte jeg ikke nå. Denne gangen har jeg følt meg så bra, mye mer gravid enn de to foregående gangene. Jeg orker nesten ikke tanken på å gå gjennom alt dette en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg!

 

Håper du tar feil! følelsene kan lure oss iblant...

Men tror jeg vet hvordan du føler det nå!

Jeg skrev et innlegg litt lenger ned her, har smerter, men ikke blødninger, vet ikke hvordan jeg skal tolke det..

 

Ønsker deg lykke til videre!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære kjære Nynne 78, nå sitter jeg her med en klump i halsen, det var utrolig leit å høre at du hadde noen småblødninger i går, og er redd for at dette er starten på nok en nedtur. Det blir utrolig spennende å høre hvordan det går på UL i mogren tidlig- det er jo fortsatt et godt håp om at alt går bra!! Det at du ikke har blødd mer i dag morges er jo et veldig godt tegn. Og dette med ømhet i brystene kan jo gå opp og ned. Jeg er ca. i 6 uke og synes også at brystene er blitt mye mindre ømme den senere tid, og er jo som deg redd for hva det kan bety ettersom jeg mistet i september. Blir lettet hver gang jeg er på do og ikke ser noe blod...skikkelig nervepirrende uker dette her- og er også sikker på at jeg ville fryktet det værste dersom jeg så det minste spor av blod. Det at du føler deg tom innvendig kan jo bare være frykten for å bli skuffet nok en gang? Jeg håper det, og at det ikke er kroppen din som skjønner hva som er på ferde, for det er som du sier, nesten helt uutholdelig dersom du må gjennom dette en gang til...jeg vil ikke det!!!! Jeg var så glad da jeg oppdaget at du også var på 1. trimester, ettersom vi jo opplevde en abort så nærme hverandre. Jeg har forresten prøvd å få kontakt med deg både på ufrivilli abort og her inne på 1.trimester for å høre hvrodan det går med deg. Jeg krysser fingrene for deg, og håper at du skriver hvordan det går i morgen, jeg lover at jeg skal tenke på deg!!

Beste ønsker for deg og spiren din fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...