Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Det er plagsomt, og jeg blir nesten litt bekymret. Jeg er i 14. uke nå og har vært forberedet på at ting vil gå tregt for å si det sånn... Ikke dette. Ikke for det. Jeg har nok å ta av fra før, så det passer meg ypperlig sånn sett, men er jo redd for at den lille i magen ikke rekker å ta den næringa den trenger. Tar i bruk anonymknappen for anledningen..;-)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Hehehe.... Sånn var det, og ER hos meg også.. Aner ikke hvorfor egentlig..litt slitsomt! Men er ikke noe å bekymre seg over da, babyn får nok den næringen han trenger! Så lenge det går ei stund fra du spiser til det eksploderer i rævva på deg da... hehe
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 Takk! Godt å høre at det er flere :-). Og det går faktisk litt tid. Det renner ikke tvert igjennon. Det samler seg opp, så sitter jeg plutselig der en stund... på do. Må forresten lære meg å kontrollere lufttrykket...eh..hvis du skjønner. Knegg-knegg
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 Men bra det tar litt tid.. Da er det ingenting å bekymre seg over vettu haha.. Ja, det må jeg også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå