Gå til innhold

Hvordan sluttet dere med smokk? (da dere var små)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsket meg så veldig en liten barnesparkstøtting. Mamma og pappa sa at jeg skulle få den hvis jeg sluttet med smokk. Da gikk jeg resolutt og kastet alle smokene mine. Dagen etter kjøpte vi sparken.

Skrevet

Mamma sier at de tror de bare slutten å gi meg smukk, var vist ikke så veldig avhengin av den.

Sambo ga smokken til revungene i skogen. De stilte seg ved en rasteplass og kastet smukken langt inn i skogen:) den synes jeg er søt.

Skrevet

hehe æ huske da æ slutta for va veldi stor jenta.. hehe kanskje 4 år .. men men

huske ialle fall pappa sa at nu hadde di sendt opp et cam til verdensromme sånn at nu kunne nissen ( det va i juletider) se alle di store ungan som brukte smokke enda..det blei altså ikke gava på di... va ganske snar å springe å hive di i søppla da!!! huske ikke mer etter det, men akkorat den episoden.. trist..

Skrevet

Jeg var veldig glad i smokken (eller "orten", som jeg sa) da jeg var liten, men fikk bare ha den når jeg skulle sove eller hvis jeg var veldig lei meg. Ellers lå den oppå kjøleskapet, og jeg husker det var UTROLIG langt opp dit. Jeg husker også veldig godt den kvelden jeg sluttet med smokk. Mamma hadde sagt at når jeg gjorde det var jeg stor jente, og sikkert lokket meg med en Albert Åberg-kassett eller noe lignende. Så en kveld bestemte jeg meg, hoppet ut av senga, løp gjennom gangen, inn på badet og kastet smokken i do. Etterpå gråt jeg meg i søvn.

Skrevet

vel haraltid vært veslevoksen desverre.

mamma og pappa røkte, og en dag ville jeg at de skulle slutte med det. vet ikke hvor jeg hadde det fra men husker det veldig godt. og spurte dem når de ville slutte og røyke, svaret jeg fikk var: "når du har sluttet og bruke sutt". vel siden jeg ville ordne omm husker jeg at jeg fant den store saksen på kjøkkenet og klippet over alle suttene mine og kastet dem i søpla. jeg husker også tydelig kvelden og natten etter hvor jeg angret på at jeg hadde gjort dette.

jeg var 2-3 år. og mamma har ikke sluttet å røyke enda pappa sluttet da jeg var 13år.

Skrevet

jeg brukte ikke.

men eldste dattera mi gjorde det.to stk.

en i munnen,og en som hun koste nesa med.da broren kom til værden lovte vi henne noe rart hvis hun slutta.smokkene ble kasta fra hurtigruta over vestfjorden,hehe.(litt domt hvis hun angra...)

å jenta fikk en trøtraktor !! hun digga traktorer.å den er i live den dag i dag.15år etter =0)

er vel lillebror som får arve den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...