Gå til innhold

Det er ikke noe bedre idag...

Anbefalte innlegg

Det er ikke noe bedre idag:( Idag er jeg i tillegg litt irritert. Våkner av at samboer bråker på kjøkkenet og nedi i garasjen som ligger rett under soverommet mitt, pluss at jeg hører dyra mine løper rundt som aldri før å raserer hele huset mitt. Noe de ikke får lov til av meg, men nå er det jeg som må rydde etter dem også, kanskje derfor. Så gleder meg derfor ikke til å stå opp, for å se at huset mitt ser ut som et bomba H**e hus istede for å være fint å ryddig til jul.

Var er det mannfolk ikke skjønner?? Jeg prøver å holde huset mest mulig ryddig hele tiden for jeg orker ikke disse store ryddde-sjauene en gang i uken akkurat nå. Og det er jeg som til syvende å sist må rydde. Men han ser ikke ut til å bry seg og lar bare dyra styre på som dem vil, mens han er ute. Tror forresten bikkja mi fikk kjeft i stad fordi han fant henne oppi senga på gjesterommet, hva er det for no?? Hadde aldri skjedd hvis jeg var stått opp. Nei så her kan man ikke ligge å dra seg.. her må man opp å passe på at ingen roter, så det første jeg slipper å gjøre når jeg står opp er å rydde!!

Pluss at vi er bedt på middag idag hos ei tante av meg, jeg takket nei for jeg ville slappe av, pluss at jeg vet jeg ville fått en høylytt protest fra sambo! Men nå har han bestemt seg for å reise på besøk til søstra si istede??? Og han regnet med at jeg ble med, jeg bare NEI!!! jeg blir her!

For noen må jo rydde detta j*##* huset og lage mat, så jeg slipper å høre på et sytete sultent mannfolk resten av dagen!

Skal forressten ha bajonne skinke og det tar litt tid å lage, kan ikke bare reise da....

Å fytte rakker`n.. er det mulig!

Ha en fin dag alle sammen!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7408406-det-er-ikke-noe-bedre-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...