Gå til innhold

Trenger råd fra dere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er en villmann i senga si om natta... Han sparker dyna alle veier, og snur seg til magen, men der vil han jo ikke være. Har forsøkt å bygge opp i sidene, så nå ligger han i en "grop" midt i senga. Men til ingen nytte. Det resulterer bare i mer kaving!!!

Merker at det selvfølgelig går ut over min søvn, men lillemann blir liksom ikke helt uthvilt, han heller. Han er ikke sulten om natta, har ikke fått nattmat på nesten 1 mnd.

Noen som har noen gode råd for hva jeg kan gjøre for at han skal ligge roligere på natta??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, min gutt er også sånn, han er nå 9 mnd gammel. De siste to mnd har han ligget i voksiposen sin om natta pga av at han styrte så på kveldene/natta at han ikke fikk sove. Har det godt å kaldt på rommet og knyter han inn i posen. Sovner fort og sover som en stein resten av natta.. Så hvis du har en slik pose så er det bare å prøve ei natt å se.. :)

Skrevet

Takk, det skal jeg prøve i kveld... Har ikke tenkt på det, jeg!!!

Skrevet

Har du hørt om en babysafe? Da jeg hørte om den første gangen ble jeg litt overgitt, men jeg tror jeg absolutt ville brukt den hvis jeg hadde et urolig barn:

Det er en "pysj" men med pose istedet for føtter. I hver side er det en ring hvor du kan feste band i og trekke f.eks under madrassen. De brukes for å holde litt større barn fast slik at de ikke f.eks stuper ut av senga.

De du får kjøpt er laget med tanke på sikkerhet også, det er kanskje ikke så lurt å lage en egen, plutselig kan det skje noe en ikke har tenkt på.

Har forresten hørt om en som kom krypende inn på rommet til foreldrene sine med madrassen på ryggen. Da fant de ut at han var blitt for stor for babysafe'n :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...