Gå til innhold

cec26, kan du være så snill å se om du føler noe på meg?

Anbefalte innlegg

Leste innlegget ditt lengre ned og har full forståelse for at man kan få negative svar eller svar som ikke stemmer, vil prøve likevel jeg.

Vi har prøvd ganske lenge på å få en baby nummer 3, men etter 2 år er jeg nær ved å gi opp, blir så sliten av de psykiske nedturene hver mnd.. Kan du være så snill å se om du føler noen baby på meg snart? Og evt. om jeg holder meg frisk gjennom svangerskapet?

Hva trenger du av opplysninger? Jeg er vannmann og mannen er vær, vi er gift og har to barn sammen.

Fortsetter under...

Tusen takk for at du tok deg tid!!'

Kan absolutt hende du har rett i det du sier ja, for jeg kan plutselig ha sykluser på 50-60 dager, men en kraftig blødning som varer i opptil 14 dager.. Nesten unntaket med 28-30 dagers syklus. Vi har prøvd å få hjelp, men det er ikke lett, vi møter på en måte veggen siden vi allerede har to barn, så er vi ikke lengre prioriterte..

Skal til legen igjen om noen dager, kanskje det er håp om å få hjelp da, men alt tar sånn tid.

Føler du noe mer på meg/oss?

Ja, det kunne jeg tenke meg... at dere møtter veggen siden dere har to fra før av... Men du, jeg vil anbefale deg akkupuntur, da tror jeg du vil få orden på syklusene dine igjen.. og du kanskje vil treffe på El og egget vil feste seg... Jeg ville ihvertfall prøvd det hvis jeg var deg. Fordi jeg får opp et barn til på dere... Men jeg klarer ikke å plassere han.. Altså når han vil komme... han ligger i auran din...

Igjen, tusen takk for at du tok deg tid, setter pris på det!

Skal absolutt bestille meg time til akupunktør, kommer til å gjøre det allerede i morgen, så får vi bare ta tiden til hjelp. En dag er det vel vår tur til å få baby igjen, håper bare det ikke er så alt for lenge til.

Ha en fin uke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...