WBA Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Min gutt på 5 1/2 mnd har sånn diare stakkar:-( Dette er den tredje dagen med det. Er ikke i noe dårlig form sånn ellers, men er ikke så veldig gla for og få mat. Mme går greit. Det han spiser om dagen er mme,grøt og litt middag 4mnd. Noen som gar gode fåd mot dette? Er bløt og ganske så gul farge på det. Kommer ca tre ganger om dagen denne diare bæsjen.
*shehasmyheart* Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 God morgen:) Jeg har ingen råd dessverre. Ville bare si at sånn er det her også. Har ei jente på 5 1/2 mnd. Og ganske løs mage opptil flere ganger om dagen. Snakket med helsesøster som selfølgelig ikke reagerte så veldig... Men lurte på om det kunne være tenner på vei...? Jeg hiver meg på dette spørsmålet jeg...hvis det er greit?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Har egentlig ikke så mye å bidra med, men her er en link du kan titte på: http://www.baby.no/helse/barnesykdommer/diare/ Meget mulig du kan ha tenner på gang. Eller er det kanskje noen endringer i kostholdet. Vanligvis vil diare gå over av seg selv. Lykke til.
stolteste mamma`n :-) Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 sukkervann skal være effektivt... det har vi i familien alltid brukt når vi har vært syke. Både store og små
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå