Goomba84 Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Akkurat kommet hjem fra julebord. Før jeg dro testet jeg negativt, men nå når jeg kom hjem, fikk jeg skikkelig vondt nederst i magen...Ikke sånn " åå herregud, jeg er så fyllesjuk" - vondt i magen, men ordentlig eggstokk-vondt liksom... Hva f?? Kan jeg likevel vær gravid?? (IKM Mandag)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Hei! Har du ikm på mandag kan du være gravid. Flere som ikke tester pos før en del dager etter ikm. Men så tidlig i svangerskapet er fosteret spesielt beskyttet så det har ikke stort å si, så vidt jeg har skjønt.. Tenk så mange som ikke vet at de er gravide de første ukene, og som drikker! Uansett masse lykke til!!! Håper du har en spire!!!
Goomba84 Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2006 Takk for oppmuntende ord, *dreamer* Klem
melkekua™ Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 Du kan være gravid, og det er det vi satser på ;o) men det kan også være tr som melder seg, mange får vondt i eggstokkene når hun kommer på besøk. Lykke til med testing! Håper det blir en positv test på ikmdagen! xxx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå