Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #1 Del Skrevet 9. desember 2006 Hjeeelp sier jeg bare... Vi venter nummer fem!! Og det på 8 år.. ikke helt planlagt, men veldig greit da:) Men vi har bare navn på S på de andre, så den siste bør også få et navn på S. Det blir en gutt:) Vi selv har også navn på S. Sigrid og Stian heter vi. Barna er 8, 6,4 og 2. Og de heter: Sigurd (oppkalt litt etter mamman da:) Stine (oppkalt litt etter pappan:) Sivert Sara Vi tenkte på Sander, men det er sååå poppis.. Vi liker godt Sindre,men det er også veldig pop. Kom med forslag om dere vil,mottas med takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #2 Del Skrevet 9. desember 2006 Sakarias Samuel Scott Selmer Sevald Severin Sigbjørn Sigmund Silas Simen Simon Sjalg Sjur Snorre Sokrates Stefan Steffen Stig Storm Ståle Sven Sverre Syver Masse fiiine guttenavn på S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bumbibjørn Skrevet 10. desember 2006 #3 Del Skrevet 10. desember 2006 samuel simen simon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #4 Del Skrevet 10. desember 2006 Sandre Severin Sivert Sondre Silas Sune (veldig fint) Samuel Sam (samson) Snorre Sverre Sven Svein Sten Steinar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #5 Del Skrevet 10. desember 2006 Samuel Simon Simeon Simen Sigve Sondre Syver Sven Storm Sakarias Samson Selmer Silas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #6 Del Skrevet 10. desember 2006 Skalk Santiago Svale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 10. desember 2006 #7 Del Skrevet 10. desember 2006 Er veldig lei av Sander, det er liksom blitt litt kompis med Kevin for meg. Sindre er veldig fint, liker også: Sverre Steffen Simen Sakarias Snorre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #8 Del Skrevet 10. desember 2006 Synes også Sander er fint:) Synes ikke det er så utrolig mange som heter det, men er kanskje noe jeg ikke har fått med meg hehe. Hva med Stian da?.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #9 Del Skrevet 11. desember 2006 Spør du meg, så må selvfølgelig minstemann hete Sverre! Eller evt. Syver. Disse to navnene kler søsknenes navn veldig godt, og er sterke og flotte navn. Sander er et halvt navn, synes jeg, og Sindre synes jeg blir "veikt" i forhold til søsknene. Du spurte, og jeg sa meninga mi! :-) Lykke til, både med barnet og navnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #10 Del Skrevet 11. desember 2006 Kom på enda et navn : Skjalg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå