Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jag har nu i 2 dagar haft rimeligt ont mellan bena.. hmm.. de känns liksom lite som om jag har gått ner i splitt å sträckt mig om de ger er nån förklaring.. när ja trycker vi sidan av blygläpparna så känner ja att skelettet där är väldigt ömt.. nån som har de samma eller vet va de kan vara?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt det sånn siden uke 20 ca. Min JM mener det er en av sammenføyningene i bekkenet som har strukket seg litt for mye og kanskje kommet litt ut av stilling - fikk råd om å følge rådene mot bekkenløsning (samlede ben ut og inn av bilen, sengen osv, ikke gå med for lange skritt, bruke sko med litt hæl osv) og å ta en paracet når det ble for vondt. Trodde det var varsel om skikkelig bekkenløsning, men det har ikke blitt særlig verre på tre mnd nå, så jeg er optimist!

God bedring!

Skrevet

tycker du inte att de e jobbigt å gå? jag har ont när ja går...

Skrevet

Jo, da - skitvondt - men så lenge jeg _kan_ gå er jeg fornøyd. Gubben flirer av meg og har snakket om å låne rulatoren til nabokjerringa (hun er 80) siden jeg vralter som en gås når det er skikkelig sårt og ømt, men som sagt hjelper paracet meg godt når det blir for ille.

Vi har jo ikke lenge igjen nå - det blir vel bedre når ungen kommer, tror du ikke?

Skrevet

Sånn har jeg og det! Men ikke hele tiden, noen dager er det verre enn andre og det er ikke en konstant smerte. Trodde jeg bare hadde strekt noen muskler men siden jeg har vært særdeles dårlig med å trene så skurret jo dette litt..

Har hatt det i flere uker men nå har jeg mere vondt i den ene skinka, kjennes ut som en nerve ligger i klem av og til. Begynner å bli orntlig plagsomt og enda er det 7 uker igjen...

Skrevet

ha ahhah.. sån va ja å.. började tänka på om ja hade gjort nån fysik aktivitet eller haft lite för akrobatisk sex men nej inget av de i ded sista =) tycker synd om dig spungbob om du har haft de sp här länge för de är verkligen inte gott.. ja hoppas verkligen att de försvinner när prinsen kommer ut.. när ska ni ha?

Skrevet

Hehe - 25. januar for min del - skal også ha gutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...