♥Tullerusk♥ Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Hei! =o) Lurte på om du orket å se litt på meg=o) Det jeg lurer på er: Når blir jeg gravid igjen? (1 eller 2? blitt spådd for 1. gang tvillinger des jan. ble jo veldig nysgjerrig da ja=o) ) Kjønn? Og hvor mange får jeg tilsammen? Jeg 22 06 82 Sambo 26 07 79 Tusen takk for at du tok deg tid=oD Klem
Twig Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 Hmm, jeg ser 3 barn på deg.. har du noen fra før? Jeg får opp en nærliggende graviditet i bilder her.. du blir veldig kvalm første tiden,men det avtar..
♥Tullerusk♥ Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2006 Oj så spennede da...=o) Ja har en sønn på 3...Kose gutten..=o) Ser du om det er 1 eller 2? eller blir det 2 fødsler til på meg=o) Tusen takk... Klem
Twig Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 Jeg kan ikke se noen tvillinger pr i dag, så det ser ut til å bli 3 fødsler )
♥Tullerusk♥ Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2006 Ok... *phuu* puste litt lettet ut..hihi... Tusen takk...Ha en forsatt finfin helg... Klem
Twig Skrevet 9. desember 2006 #6 Skrevet 9. desember 2006 Hehehe.. Ha en fortsatt finfin helg du også )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå