Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 erfaringer med denne? noen som vet hva prisen er? full liggestilling? plass til bag i vognen?
mammmamia ** Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Vi hadde denne til lillegutt fra han var 2 til han var 2,5 år..! Solgte den pga vi fikk en baby til og hadde ikke plass til den... Det var en helt super vogn! Koster rundt 2000 kr, er romslig, har STOR og lun kalesje, regulerbart fotbrett, regulerbart håndtak, regulerbar rygg (NESTEN full liggestilling, men absolutt bra nok i massevis) og gode hjul (som også kan byttes ut om du vil)... Vi brukte den faktisk med voksipose (!!!!!!!!) oppi hele den tiden lillegutt satt oppi og det funket kjempebra :-) Så absolutt et godt kjøp :-)
løve81 Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Hvis det her er snakk om brio race, så er jeg ikke helt enig. (og beklager hvis det er snakk om ei anna vogn) Jeg hadde den til snuppa, men solgte den fordi det var for dårlig liggestilling i den. Ellers er det en suveren trille, og hvis den ikke brukes daglig til soving, er den virkelig å anbefale. Den har hvilestilling, men er langt fra flat. Når snuppa først sovna i den sov hun godt, og jeg fikk faktisk plass til voksi pose, men måtte alltid trille henne i søvn fordi hun hele tiden ville sette seg opp. Jeg solgte race og kjøpte teutonia timmy. Den er ikke riktig så nett som race, men kan legges helt flat (og brukes med bærebag hvis det skulle knipe) Den har og lunere kalesje. Men, som sagt race er en super vogn til sitt bruk, skulle gjerne hatt begge.
stolt2barnsmor, prøver på nr 3 Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 tusen takk for svar begge to:) ikke plass til myk el hard bag?
Heffalump mamma Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 ikke plass til det fordi ryggen kan ikke legges helt ned. kjempegod vogn om den ikke skal brukes til sovevogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå