Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Har plutselig fått noe som ikke kan være kynnere. Det kommer regelmessig hvert 10. minutt og en intens smerte varer i ca 20 sek for så å bli helt borte. Klarer såvidt å stå oppreist. Har hatt det et par timer nå. Noen som vet? **FØDEKLAR**
selfangerkjerringa Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 Det høres ut som rier ja. Spesielt hvis de er regelmessige og ikke endrer seg/forsvinner hvis du endrer stillig eller legger deg ned. Ring føden, du Istedet for å sitte her og skrive... hehe
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 Takk for svar. Ringte nettopp og de sa at hvis de kom med bare et par minutters mellomrom kunne vi bare komme. Å de blir bare verre når æ reiser mæ. Typen ser litt smånervøs ut for å være ærlig. Ikke helt interessant lenger den actionfilmen nei.... Blir kanskje gående utover natta,for jeg har verken sett noe til blod eller vann.Hehe.. **FØDEKLAR**
selfangerkjerringa Skrevet 9. desember 2006 #5 Skrevet 9. desember 2006 Vannet trenger ikke å ha gått for at fødselen skal være igang. Blod så jeg ikkeno til før ungen kom forrige gang.
Reem Skrevet 9. desember 2006 #6 Skrevet 9. desember 2006 så greit.da er det bare å vente på mer action..Ka Ping..Du skulle hatt et diplom!! :) **FØDEKLAR**
selfangerkjerringa Skrevet 9. desember 2006 #7 Skrevet 9. desember 2006 oooh tusen takk! hihi bare lov meg en oppdatering istedet du og at du ikke venter for lenge med å ringe føden!
SpongeBob Skrevet 9. desember 2006 #8 Skrevet 9. desember 2006 Hvis du ikke har for lang vei til sykehuset: Hva med å ta en paracet og prøve å få sove litt? Jeg gikk temmelig lenge (tre døgn) med sånne hvert-tiende-minutt-rier før det ble noe ordentlig av dem, og har angret mye på de nettene jeg ikke gjorde mitt beste for få sove...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå