Gå til innhold

rier??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har plutselig fått noe som ikke kan være kynnere. Det kommer regelmessig hvert 10. minutt og en intens smerte varer i ca 20 sek for så å bli helt borte. Klarer såvidt å stå oppreist. Har hatt det et par timer nå. Noen som vet?

**FØDEKLAR**

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som rier ja. Spesielt hvis de er regelmessige og ikke endrer seg/forsvinner hvis du endrer stillig eller legger deg ned.

Ring føden, du :) Istedet for å sitte her og skrive... hehe

Skrevet

Takk for svar. Ringte nettopp og de sa at hvis de kom med bare et par minutters mellomrom kunne vi bare komme. Å de blir bare verre når æ reiser mæ. Typen ser litt smånervøs ut for å være ærlig. Ikke helt interessant lenger den actionfilmen nei....

Blir kanskje gående utover natta,for jeg har verken sett noe til blod eller vann.Hehe..

**FØDEKLAR**

Skrevet

Vannet trenger ikke å ha gått for at fødselen skal være igang. Blod så jeg ikkeno til før ungen kom forrige gang.

Skrevet

så greit.da er det bare å vente på mer action..Ka Ping..Du skulle hatt et diplom!! :) :)

**FØDEKLAR**

Skrevet

oooh tusen takk! hihi :)

bare lov meg en oppdatering istedet du :)

og at du ikke venter for lenge med å ringe føden!

Skrevet

Hvis du ikke har for lang vei til sykehuset: Hva med å ta en paracet og prøve å få sove litt? Jeg gikk temmelig lenge (tre døgn) med sånne hvert-tiende-minutt-rier før det ble noe ordentlig av dem, og har angret mye på de nettene jeg ikke gjorde mitt beste for få sove...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...