Gå til innhold

Jeg kan med hånda på hjertet si:

Anbefalte innlegg

At nå som vi bor i større leilighet så har vi for lite julepynt!! Ble liksom ikke så fryktelig julete her etter at jeg satte frem det vi har. Så da blir det et tokt til uka, eller kanskje i morgen, hvis både sambo og jeg orker søndagsåpent kjøpesenterhysteri.

Må hvertfall ha en juleduk til kjøkkenbordet, og noe til kontoret/barnerommet sånn at man kan skjønner at det er jul der også : )

Fortsetter under...

Skjønner hva du mener :)

vi har flytta fra 50kvm leilighet til 104kvm hus..... har ik nok til å pynte innvendig en gang, og skulle jo hatt noe ute også.... en krnas og noe greier kanskje?

Skal også ha juletre for første gang, så her er det shopping!

Vi flytta fra 60 kvm til 200..... så når jeg hadde satt ut ALT så kunne man så vidt skimte en liten nisse på et bord.. :-) Har 7 arma lysestaker i 3 vinduer da, så det hjelper jo på! Dessuten skal jeg ha STOOORT juletre så da blir det mer enn nok.! :-)

Var på plantasjen på fredag og kjøpte julestjerner. Det pynter opp mye!

Annonse

Vi har aldri feira jul sammen før og vært hjemme hos foreldre hele jula tidligere, så julepynt er et fremedord her i huset. Jeg har vært å shoppa litt lys og noen duker og litt smånisser. Men syns det er vanskelig å finne ting jeg liker og som kan "fylle" litt. Såg de allerede har begynt med salg på Kid, så kanskje jeg skal ta turen innom der i dag?Og så kan jeg også kjøpe julestjerner?

Av julepynt har vi sålangt lys, juletrefot, julekurver og 12 rød kuler. Det er jo en begynnelse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...