Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Hva ble egentlig resultatet? Kjøpte ikke avisen dessverre.
Mom2Two Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 Som om vi ikke alt visste at libero er de beste bleiene:-)
Vektjenta Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 Syns ikke du bør kjøpe bleier etter hva VG mener, prøv deg heller frem og finn den som passer best til ditt barn. Vi bruker pampers vi, libero funker ikke like bra for jenta vår =)
mammmamia ** Skrevet 10. desember 2006 #6 Skrevet 10. desember 2006 Nå har ikke jeg lest avisen heller, men det å teste bleier blir jo som å teste hvilken mat som er best - det er jo smak og behag!! Mine unger har ikke kunnet bruke Libero, vi bruker bare Pampers og hadde jeg vært testpersonale hadde Pampers kommet best ut i test :-) Så det blir litt dumt å bare skulle høre på denne testen altså..! Men men, mye rart skal testes i disse dager, det er viktig å stole på seg selv, prøve og feile, da finner man ut hva som passer for seg, og det er ikke alltid det som passer for alle andre! :-)
Boulengerina Skrevet 10. desember 2006 #7 Skrevet 10. desember 2006 Sånn det kom ut i VG så var det jo snakk om svært liten forskjell på de bleiene..
EvaL Skrevet 10. desember 2006 #8 Skrevet 10. desember 2006 Hehe, ser at Pampers brukere ikke er så begeistret for testen her.... ikke så rart siden disse bleiene ble testens taper ;o) Men jeg er enig man kan ikke velge bleie ut i fra denne testen, da noe så viktig som passform ikke ble vurdert. Man testet ikke på barn, men en ren teknisk test der man måle fuktighet på overflaten, fyll i bleien og ikke minst hvordan bleien sugde opp væsken og fordelte den i bleien slik at den ikke ble klumpete. Testresultatene var veldig like, men Libero ble beste med karakteren 6 flere andre bleier fikk karakteren 5 og Pampers dårligst med en 4 tror jeg. Uansett kan man si at alle bleiene er gode. Synd ikke Lidl's bleier var med i testen.
Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 10. desember 2006 #9 Skrevet 10. desember 2006 Libero på første plass, coop på andre, First Price på tredje, et (for meg) veldig ukjent merke på fjerde og pampers på siste. Dette fordi pampers er en smalere bleie, og den var bra helt til den ble fylt med en HEL del væske, da lakk den i sidene. Men det stod altså at det skulle MYE til for at bleia skulle lekke. Det var LITE som skilte bleiene fra hverandre. Libero koster 1.50 per stk om du bruker beleiavtalen på KIWI. Selv har jeg prøvd både det ene og det andre. Liker Libero fordi de ikke er tilsatt noe og fordi de er store og omtrent aldri lekker. Liker pampers fordi de er smale og tynne og har elastisk tape, Active fit typen. Men nå i det siste har jeg faktisk begynt å bruke First Price sine bleier. De koster 1 kr stk og funker bra. Eneste er om natta så blir den VELDIG stor og klumpete. Men da kan man jo bruke en av de andre typene.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #10 Skrevet 10. desember 2006 Kjøper en pampers på rema1000 i dei kassene med 2 pakker i koster de under 1 kr pr bleie:-) Hos oss var libero best fra 0-4 mnd men etter det funka pampers best, libero bleiene blir hun våt gjennom, spes om natten. Libero tar dessuten mye mer plass i klærne.
Ranveig R Skrevet 11. desember 2006 #11 Skrevet 11. desember 2006 ..men det var dei økologiske bleiene som blir solgt hos Helios som var dei BESTE bleiene, grunnen til at den kom litt ned på lista var prisen. Men pytt, kva er vel 3-4kr pr. bleie?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #12 Skrevet 11. desember 2006 Jeg har tre jenter og ingen av dem kunne bruke Libero mens gutten min ikke kunne bruke Pampers. Så la dem teste hvor mye dem vil..
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #13 Skrevet 11. desember 2006 Det har mye å si det, hvorfor i all verden skal man betale 3 ganger så mye for en bleie som ikke er stort bedre enn de andre som er rimeligere? Joda, de er kanskje en smule mer miljøvennlig når det gjelder nedbrytbarhet, men det sies jo ingenting om hvor miljøvennlig prosessen med å fremstille disse bleiene har vært.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #14 Skrevet 11. desember 2006 Det var da utrolig spesielt da, hvis 3 av 4 unger ikke kan bruke Libero, hva er det for noe galt med barna i familien deres da?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #15 Skrevet 11. desember 2006 Her har pampers fungert best i noen perioder, mens libero er best i andre perioder...
Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 11. desember 2006 #16 Skrevet 11. desember 2006 (kranglesiden)
Ranveig R Skrevet 11. desember 2006 #17 Skrevet 11. desember 2006 ;-) Sjølvsagt har det mykje å seie (i alle fall for dei fleste familiar), det var meint som ein spøk. Vanskeleg å få fram tonefall når ein uttaler seg skriftleg ;-p Viss økonomien er eit problem er uansett tøybleier den beste løysinga.
Ranveig R Skrevet 11. desember 2006 #18 Skrevet 11. desember 2006 ...Men ALLE bleiene fekk karakteren "veldig god", og det kom fram av testen at alt som er å få kjøpt av bleier her til lands er så bra at dedt omtrent ikkje er vits i å rangere dei.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #19 Skrevet 11. desember 2006 Umåtelig frekt å antyde at det er noe galt med barna mine bare frdi de ikke har passet Libero !!!!!!!! FREKT ....
Gothic Skrevet 11. desember 2006 #20 Skrevet 11. desember 2006 Pampers er den eneste bleien somk holder lillemann tørr natten gjennom! Men bruker libero på dagtid, siden vi handler på kiwi
Northernlights Skrevet 11. desember 2006 #21 Skrevet 11. desember 2006 Enig med vektjenta, jeg =) Orker ikke skrive kjempelangt innlegg...
2 herlige gutter ;-) Skrevet 11. desember 2006 #22 Skrevet 11. desember 2006 det her er jo helt individuelt, etter hvordan barnets kropp er også. her i huset kan vi ikke bruke annet enn pampers. han er snart 18 mndr, og de gangene i har brukt libero - da blir absolutt alt bløtt. akkurat som om de ikke er tette i sidene, så de er for oss helt helt håpløse... så denne testen er ikke lesestoff for oss! :-)
happygrl 23 - liten prinsesse Skrevet 11. desember 2006 #23 Skrevet 11. desember 2006 begynte med libero fordi det var et norsk merke jeg, og fortsatte å bruke det fordi jeg var og er veldig fornøyd... jenta mi er tørr, og svært sjelden sår.. pampers bleiene synes jeg virket litt rare i fasongen, men har ikke no erfaring med de. folk er forskjellig.. barn også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå