candymams Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 hei, er i uke 27 og har fått så smerter rett under ribb bena, de er kjempe ømme og verker, må ligge nede når de er som verst, er det noen andre som har det slik, eller vet hva det er? gjør såå vondt. Blir ofte verre når jeg har spist føler jeg... er det innvollene i magen som presser på?
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 Har vondt i ribbeina jeg også... Er nok fordi babyn ligger å sparker mot de...)
jannie26 Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 hei... har også veldig vondt der, og blir mere vondt når jeg har spist, hva det hel er vet jeg ikke, syns det er litt rart at det blir verre eter litt mat, trenger ikke spise mye engang. men detta er 4 svangerskap og vært sånn med alle,så er nok noe som følger med. mannfolk skulle visst hvor lett di har det for og få unger til verden...
candymams Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2006 ja gutta boys skulle virkelig ha kjennt på kroppen hvordan det var,he he de hadde ikke holdt ut tipper jeg.kjedelige smerter dette her er jo kjempe vondt til tider.
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 Har vedlig vindt der jeg også, men jeg er bare i uke 17- og har hatt vondt der så lenge jeg kan huske, så er nok ikke babyen som sparker..
Trummelums Skrevet 10. desember 2006 #6 Skrevet 10. desember 2006 me too !!! legen sier det er fordi barnet ligger så høyt oppe og presser på..når jeg har spist blir det jo enda mindre plass inni der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå