Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #1 Del Skrevet 9. desember 2006 Er det fint, eller er det for spesielt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twins i magen <3 Skrevet 9. desember 2006 #2 Del Skrevet 9. desember 2006 Glør er jo det som er inne i peisen eller på bålet når det holder på å slokne... Jeg ville ikke ha brukt det, men det er hver sin smak. Men faren for mobbing vil absolutt være til stede med et slikt navn, tror jeg da... menmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #3 Del Skrevet 9. desember 2006 NEI,jøss, må ikke ha det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #4 Del Skrevet 9. desember 2006 Er det tatt fra boka og tv-serien "Lekestue"? Glør i den boka hatet i alle fall navnet sitt og ønsket at foreldrene hadde gitt ham et annet navn... Men er jo litt kult da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bumbibjørn Skrevet 9. desember 2006 #5 Del Skrevet 9. desember 2006 likte det ikke. jeg bruker ellers å like spesielle navn men dette var kansje litt merkeligt navn..... men men hver sin smak:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #6 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg vet om en Gløer, og han er iallefall ikke noe mobbeoffer! Det er jo et spesielt navn, men trenger ikke være noen belastning allikevel. Jeg synes det er tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #7 Del Skrevet 10. desember 2006 For meg er Glør et søppelfirma: http://www.glor.no/eway/ Så veldig uaktuelt her gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #8 Del Skrevet 10. desember 2006 Litt for sært syns jeg, men man venner seg jo til alle navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #9 Del Skrevet 10. desember 2006 Nei, ikke noe fint! Er ikke noe kult å være oppkalt etter glørne i peisen! Men det er jo bare min mening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 10. desember 2006 #10 Del Skrevet 10. desember 2006 Glør er renovasjonsselskapet våres det! Gausdal, Lillehammer, Øyer renovasjon.... Ikke kult å ha det samme navnet som ett søppelfirma vil jeg tro. Her på Lhmr er det ihvertfall uaktuelt for alle (håper jeg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammatiltogutter Skrevet 10. desember 2006 #11 Del Skrevet 10. desember 2006 Gløer er nydelig! ;O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #12 Del Skrevet 10. desember 2006 For spesielt for meg, men hvis du liker det er det jo flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå