Gå til innhold

Hjelp!! skal til syden midt på natten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flyet vårt går kl.07.15 noe som betyr at vi må være på gardemoen kl.05.00 Og at vi må reis hjemmefra i 4 tiden.

Hvordan i alle dager skal jeg få til det uten at lillejenta blir helt på utur med soving og amming? Hun er 6,5 mnd og spiser fortsatt en gang i løpet av natten, oftest mellom 4-6. Så pleier hun og våkne for dagen i 9 tiden. Men nå kommer jo allt til og bli ødelagt fordi vi skal til syden så tidlig.

Noen med noen gode forslag?

Nesten så jeg får lyst til og avbestille bare pga det.

Skrevet

Nei,nei du kan ikke avbestille pga det! ;o)

Babyer er utolige tilvennings dyktige,som jeg ser på tidene her så kan du amme henne da du kommer til Gardermoen.

Hun kommer til å sove i bilen til flyplassen+at hun mest sannsynlig kommer til å sove på flyet.

Jeg har reist 2 ganger med Lukas til utlandet før han var fylt 10 mnd,vi har reist på de merkeligste tidspunk og flydd inn i store tidsforskjeller Det har gått kjempe fint begge gangene;o) Og det kommer det til å gå med dere også,hun kommer til å stor kose seg i syden ;O)

Skrevet

Tusen takk. Fikk plutselig kjempe panikk!!

Var veldig godt og høre andres erfaringer. :)

Det blir nok sydentur ja. :)

Skrevet

her e litt mindre go erfaring.. vi reiste herfra for å være på gardemoen 7 å sto opp halv 4.. han vokna jo å fikk ikke sove serlig godt bortover å blei mer å mindre ganske sur resten av dagen.. fikk han til å sove litt på flye da. men ikke så masse som han e vant me ..

men da vi kom frem å han fikk ligge orntli i ei seng blei det bedre. å på kvelden slokna han ganske fort for va veldi sliten.. men dagen etter på va det som normalt da!

Skrevet

Jeg har like gammel baby og skal også reise utrolig tidlig som deg. Pluss at vi skal vente 12 timer på flybytte (har hotellrom) og så går neste fly kl.22. Jeg har også hatt panikk, og gruer meg skikkelig. Neste gang skal vi betale mer for å ha bra tider på flyet, gitt. :-) Vi får håpe det går bra!

Skrevet

Skal nok klare 1 dag med en suttrette baby, men er bare så redd for og ødelegge de gode rutinene våre.

Vi og kommer til og betalle mer neste gang for bedre flytider.

Lykke til da Helene79.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...