Mololsen Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Noen som vet når det er vanlig å ha eggløsning etter en spontanabort? Har liksom ikke kontroll over sykulsen nå. Er 14 dager siden jeg sluttet og blø etter sa. Føler meg gravid igjen, med den samme stikkingen i eggstokkene, tretthet og opplåst i magen?
Leontine Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 Har hatt en SA og en MA, og begge gangene kom EL ca. fire uker etter første dag jeg begynte å blø. Fikk mensen da seks uker etterpå. Hormonene kan henge igjen i kroppen en god stund etter at man mister, kanskje det er det du kjenner? Hva med å starte å teste med eggløsningstester en periode, så ser du om EL er på vei?
Mololsen Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2006 Ja det er jo en idè, men tar det egentlig som det kommer:) Men håper at det kan være en ny spire på vei allerede!
Erle85 Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 Jeg hadde el ca 14 dager etter SA Så alt er mulig:) Krysserfingrene for deg!!
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 Du kan absolutt være gravid igjen, men samtidig er jo ikke kroppen helt i balanse enda så det kan også være andre grunner til det du kjenner. Selv har jeg akkurat fått mens igjen etter BO, den kom 26 dager etter BO'en.
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #6 Skrevet 10. desember 2006 Hei! Jeg hadde symptomer 3 uker etter sa, og jammen var jeg gravid =) Det er fult mulig, så håper det er tilfelle for deg! Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå