Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Holder på med min andre oppgave og føler at jeg har sittet på rompa i snart 3 uker uten å bevege meg. Selv om jeg nå virkelig har fått futten igjen etter mye kvalme, klarer jeg ikke å prioritere litt trim i løpet av dagen. Vel, på onsdag må jeg være ferdig og DA...! Da skal jeg også kose ekstra mye med datteren min som har måttet bli skikkelig pappa-jente de siste ukene. Veldig fint selvfølgelig, men jeg savner mer tid til lek og moro! Lykke til alle andre som holder på med den slags!
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Hei på deg! Her skrives det for harde livet! Har min 1 av 2 72 timers hjemmeeksamer og det er noe skikkelig slit! Vi jobber ca 13 timer om dagen og pausene er få... Bekkenet protesterer og jeg lengter etter juleferie! Mye klaging gitt! ) Har også en liten en hjemme som jeg føler jeg ikke har mye tid til om dagen! Dette er eksamen nr 4 i desember så det har jammen gått i ett! Lykke til til deg, og alle andre som sliter med skolearbeid nå i førjulsstria!
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2006 Stå på :-). her bites tennene sammen og motet holdes oppe av drømmen om gåturer, julemoro og familiekos! Bare 3 dager igjen :-)
Trillet Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 huff.. JEG føler med dere ALLE!!! Sitter også med hjemmeeksamen.. Klarer ikke å få julestemning før den er over. Den skal leveres den 20 des.. bare 4 dager før jul det... Pluss at jeg har kommet langt nå, men sitter SKIKKELIG fast i skrivinga nå, og oppgaven er uten veiledning.... Fytti det skal bli godt å bkli ferdig! GIDDER SNART IKKE MER!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå