Gå til innhold

Æsj - hjemmeeksamen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på med min andre oppgave og føler at jeg har sittet på rompa i snart 3 uker uten å bevege meg. Selv om jeg nå virkelig har fått futten igjen etter mye kvalme, klarer jeg ikke å prioritere litt trim i løpet av dagen. Vel, på onsdag må jeg være ferdig og DA...! Da skal jeg også kose ekstra mye med datteren min som har måttet bli skikkelig pappa-jente de siste ukene. Veldig fint selvfølgelig, men jeg savner mer tid til lek og moro!

Lykke til alle andre som holder på med den slags!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg!

Her skrives det for harde livet! Har min 1 av 2 72 timers hjemmeeksamer og det er noe skikkelig slit! Vi jobber ca 13 timer om dagen og pausene er få... Bekkenet protesterer og jeg lengter etter juleferie! Mye klaging gitt! :o)

Har også en liten en hjemme som jeg føler jeg ikke har mye tid til om dagen! Dette er eksamen nr 4 i desember så det har jammen gått i ett! Lykke til til deg, og alle andre som sliter med skolearbeid nå i førjulsstria!

Skrevet

Stå på :-). her bites tennene sammen og motet holdes oppe av drømmen om gåturer, julemoro og familiekos! Bare 3 dager igjen :-)

Skrevet

huff.. JEG føler med dere ALLE!!! Sitter også med hjemmeeksamen.. Klarer ikke å få julestemning før den er over. Den skal leveres den 20 des.. bare 4 dager før jul det... Pluss at jeg har kommet langt nå, men sitter SKIKKELIG fast i skrivinga nå, og oppgaven er uten veiledning.... Fytti det skal bli godt å bkli ferdig!

GIDDER SNART IKKE MER!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...