Gå til innhold

Ok, jenter hva skjer a????

Anbefalte innlegg

Sitter her og glaner... Gubben spør meg hele tiden om jeg ikke har tenkt å føde snart!! Fler som er utålmodig............ bedre det enn når han drev å sa "det skjer når det skjer"... Da ble jeg bare sur:((((

Oppfordring til alle sammen...

Nå har vi alle brukt masse penger på babyutstyr og julegaver og annen drit........... Neste gang du ser reklamen for røde kors, og håp kampanjen, så send sms og gi de 175 kr..... Jeg griner når jeg ser de barna og tenker på hvilken overflod jeg lever i.......

Nå er jeg kvalm fordi jeg har spist så mye potetgull!!! Herregud, så tragisk........... Sitter her varm og god med alt jeg trenger og haugevis av ting og tang jeg ikke trenger !!

Så kom igjen jenter - vi kan gi såpass.........

I morgen kommer bøssebærerer og samler inn penger til de misbrukte kvinnene et eller annet sted ( uff, jeg husker ikke hvor det var engang) Skal gi penger da og!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7406440-ok-jenter-hva-skjer-a/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at du engasjerer deg. Mens vi er i det hjørnet så har jeg en annen hjertesak jeg brenner for og som jeg vil oppfordre alle til å støtte, og det er Dyrebeskyttelsen. Det er en skam å se hvordan dyr blir behandlet både i Norge og resten av verden. Hvis du vil gi en fin gave til jul så kan du gå inn på www.dooa.no og bestille en kjempefin kalender for 2007. Bildene er av noen av dyrene som Dyrebeskyttelsen Oslo & Akershus har reddet i løpet av 2006, og alle inntekter går direkte til Dyrebeskyttelsens arbeid for dyrenes rettigheter. De gjør en fantastisk jobb for dyr som folk setter fra seg i bur eller bare slipper ut et eller annet sted. Historiene til disse dyrene er helt tragiske.

Vi ( eller..... nå skal jeg snakke på vegne av meg selv) bør vel strengt tatt kanskje engasjere oss litt mer i andres ve og vel.... Jeg tenker på alt jeg handler meg, og ikke minst alle de sinnsykt dyre julegavene som florerer under diverse juletrar om noen uker!!! Ikke det at man ikke skal kjøpe seg eller unne seg noe, ikke det jeg mener, men det er ikke så mye som skal til.

Det verste jeg ser er barn som lider og de forferdelige "reklamene" til WWF ( tror det er de), der du ser dyr som lider ekstremt....

Jeg orker ikke å se på det... helt forferdelig!!!

Jeg er helt enig med deg. Alle kan gjøre noe, liksom. Det høres helt klisjé ut, men det er faktisk sånn det er.

Man kan f.eks. bestemme seg for å gi mindre gaver med samboeren og heller gi penger til et veldedig formål. Selv gir jeg alltid en "julegave til dyrene" ved å sette inn ekstra penger til Dyrebeskyttelsen. Sånn kan man gjøre til omtrent alle organisasjoner. Og alle har råd til det. Det er jo bare snakk om å ta seg råd...

Det var dagens moralpreken ;) he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...