Gå til innhold

April: Noen gode råd??

Natta & Alexandra  *gravid*

Anbefalte innlegg

Har ei lita tulle som ikke er frisk.. hadde 40 i feber onsdag og torsdag, og når feberen endelig gikk ned kom hosten og vond hals... så det som er hele historien er at hun rett og slett ikke spiser.. sikkert veldig vondt stakkar.. I dag har vi fått i ho 1 skive, 1 yoghurt og en halv banan.. ikke særlig mye...

Og det har ikke vært noe særlig mer de siste dagene...

Noen som har noen gode matvarer som er greit for henne å spise med vond hals?? Kommer ikke på så mye mer enn is og yoghurt.. hehe.. blir ganske ensformig ærnering altså!!

Blir kjempe glad for alle forslag :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7406185-april-noen-gode-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å se om hun vil ha suppe. Det virket lindrende på meg når jeg hadde streptokokker.

Eller fiskepudding i hvit saus. Det er jo også ganske "glatt" og enkelt å svelge.

Kjedelig når de blir syke ja. Og hvertfall halsen som det er litt vanskelig å gjøre noe med!

God bedring til Alexandra!

Babygrøt er fint hvis hun fremdeles vil ha det.

Middagsmat kan jo nesten være all bare det er most med gaffel.

Eks. Poteter grønsaker og saus (evt. lapskaus uten kjøttbiter), hjemmelaget potetmos er vanlighvis populært hos oss.

Ellers så er jo mange middagsglass ganske lettspiste.

Det er ikke godt å ha vondt, sår hals. Og enda mindre når det er minste jenta som ikke kan si hva hun vil spise.

Men suppe, banan, appelsin, most mat som til baby... Lag kakao (te er vel ikke så greit)

Hmmm ja denne var litt vanskelig å svare på - eg har ikke hatt småbarn som har vore forkjøla.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...