Gå til innhold

Et sex-spm igjen....:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er samme som hadde det andre sex-spm tidligere i dag...Lurte litt på hva dere synst om analsex...tenker liksom at det er jo "fare" for kjenner barnet siden vi er kommet så langt i svangerskapet og man kjenner vel kanskje ikke barnet viss man har analsex...jeg elsker analsex! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt hva du spør om her for å være ærlig... lurer du på om mannen kan kjenne barnet hvis dere har analsex?

Skrevet

eller ved vanlig sex?

Skrevet

nei, å ha sex i det "vanlige" hullet der er jo det fare for å kjenne at barnet beveger seg,men han gjør vel ikke det om man har analsex...lurte bare på om det er noen som har da analsex som et alternativ eller om de da bare lar være å ha sex i det hele tatt...

Skrevet

Jaha, det er altså fare for å kjenne barnets bevegelser ved vanlig vaginal sex? Har ikke gubben min opplevd i hvert fall, gjennom snart to svangerskap...

Bare til påminnelse så er det fysisk umulig for mannen å "komme borti" ungen når man har vaginalt samleie. Da skal den være gaaaanske lang og veeeeldig bøyd...

men for all del - analsex er jo gøy det og :) Ikke på de dagene svangerskapshemmoriden min viser seg fra sin beste side akkurat ,men... de gangene den finner det for godt å gjemme seg igjen så er det fritt fram for å variere hvilket hull man skal bruke her i gården :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...