mittlillegull Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 er det bare å blande sukker og vann? evt hvor mye sukker?
Janne&Noah Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 For å slukke tørsten: 1 ts per 100 ml vann Mot kolikk: 1 spiseskje per 100 ml vann. gi 20 ml av dette.
Benni-min Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 Jeg gjør sikkert feil, men det virker nå uansett. Jeg tar bare noe kokt lunket vann i flasken og en dæsj sukker. Rister å gir til han slutter å drikke. Bruker ikke drikke så mye. Virker som regel etter et par minutter. Aner ikke hvor mye sukker jeg bruker pr dl vann. Kan tenke meg en ss på 100ml, men er langt fra sikker.
mittlillegull Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2006 skal bare ha på smukkenfor å se om det hjelper. hun nekter å suge på den:)
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 9. desember 2006 #5 Skrevet 9. desember 2006 2 ss på 1 dl vatn. men eg bruker ingen mål... smaker meg fram. lillegutt har netopp fått sukkervatn...holder på å få tenner og har vondt i magen... nå ligger han å promper skikkeli.. så sukkervatn hjelper her i gården:)hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå