Gå til innhold

Hvor er viljestyrken hen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKM på tirsdag eller onsdag, følte jeg var litt kvalm tidligere i dag, og da jeg fortalte det til mannen i ettermiddag, sa han:" test da!" og dumme meg løper på do og tester... tre dager for tidlig og på ettermiddagsurin, drakk brus noen timer før... Og kjempeskuffa da den var negativ... hvor idiot går det an å være??? Så nå sitter jeg her med den dumme følelsen en får nå TR kommer og nå må jeg vente til IKM før jeg tester. I stedet for at jeg ventet til i morgen eller mandagsmorgen, og tester når det er litt reelt å få et riktig resultat..., det er jo å tisse på penger det jeg gjorde det i dag, og såååå god råd har vi ikke....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

turbotrollet!eller alle andre som kan svare...

Ser at du ofte svarer bra på spørsmål innpå her...så da benytter jeg sjansen:)

Har du bestilt tester fra billigtester? Tar det lang tid før de kommer i posten, og er de pakket diskret, slik at det ikke kan gjenkjennes på posten( bor på en veldig liten plass). Har du brukt el- tester derfra? Er det slik at en har el når el-testen er positiv, eller en av dagene etterpå? Skal prøve eltest neste pp hvis g-testen fortsatt er negativ og TR kommer...

Skrevet

Har aldri EL-testet. Og aldri kjøpt tester på nettet. Men har lest andre som sier at det tar ikke så mange dagene før de kommer i posten. Og ja, de er diskret innpakket.

Har tenkt å EL-teste neste periode hvis det ikke klaffet denne gangen. Er i 4 pp nå...går vel snart over i 5 pp tenker jeg. Ja, ja, sånt som skjer. Er vel bare å smøre seg med tålmodighet :)

Har du barn fra før? Eller prøver dere på nr 1?

Skrevet

Dette her er nr 1, så alt er liksom litt nytt. Har av en eller annen grunn alltid trodd at jeg er superfruktbar, for mensen har alltid kommet på dagen, 27 dagers syklus, men har vel etterhvert innsett at det kan ta litt tid... Det hadde passet bra med jobbsituasjon og diverse å bli gravid nå, men vi får se hvor lang tid det tar. du da? førstemann?

Skrevet

Jepp, førstemann. Hadde innstilt meg på at det kom til å ta tid, men har jo vært litt spennende da! Men denne perioden har jeg ingen foventninger i det hele tatt. Har ikke lyst å teste heller... Så får se. Men har ikke kjent noe som helst hverken det ene eller andre symptomet på tanta eller noe annet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...