May _ mamma til to gutar!! Skrevet 14. desember 2006 #26 Skrevet 14. desember 2006 nei, det har jeg ikke. Ettersom det er bare 30 min å kjøre til sykehuset, så er jo mulighetene for at min mann kan hente saker og ting!!! Ikke så mye man trenger første dagen likevel... Til dere som er førstegangsfødende; IKKE STRESS MED DEN PAKKINGEN!!! Det er altfor mye fokus på det!! Men det er kanskje ok å tenke over hva man vil ha med? Litt klær til seg selv, litt klær til babyen når man skal hjem. Lykke til!!
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #27 Skrevet 14. desember 2006 Har ikke pakket enda. Stresser ikke med det heller siden vi bor 5 min unna sykehuset ;o))
rødhette* Skrevet 15. desember 2006 #28 Skrevet 15. desember 2006 Jeg har pakket allerede, for å slippe stresse... Brukte god tid på det, og vet nå at jeg har alt klart som jeg har lyst å ha med meg til sykehuset.. Har rene, behagelige klær å bruke der, og toalettsaker. I tillegg vet jeg at vi har både videokamera og fotoapparat med oss når vi skal dra avgårde da, siden det ligger i bagen, sånn at vi kan forevige den første tida alene sammen med babyen vår.
SpongeBob Skrevet 15. desember 2006 #29 Skrevet 15. desember 2006 Og hvis du har en ekstra lader til mobilen kan det være greit å ha med, ja!
rødhette* Skrevet 15. desember 2006 #30 Skrevet 15. desember 2006 Laderen er pakket ned, ja Sambo og jeg har samme type lader til mobilene våre, så vi deler på den ene nå mens den andre ligger i bagen Kjedelig å bli fri for strøm på mobilen mens man er der, ja...
SpongeBob Skrevet 18. desember 2006 #31 Skrevet 18. desember 2006 Irriterte meg grønn sist, visste ikke at man kunne bruke mobil på barsel og ble liggende mye lengre enn ventet. Til slutt begynte det visst å gå rykter i familien om at jeg var litt småsprø der jeg lå, for det første jeg spurte besøkende om var "Har du med deg en nokia-lader????"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå