Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #1 Del Skrevet 9. desember 2006 Er så vanskelig å finne et nytt guttenavn som er like fint som Martin og Erik:) Hva synes dere? Vi liker veldig godt Magnus og Andreas, men de er desverre i bruk i nærmeste familie og er derfor uaktuelle. For øvrig liker vi Fredrik, Ola og Kristian. Liker kanskje Jonas og Johannes. Hva synes dere? Kom gjerne med forslag til andre navn som passer til brødrenes navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #2 Del Skrevet 9. desember 2006 Mange fine navn du har her. Slenger på noen flere forslag som jeg liker:) Rangert etter min smak:) 1. Jacob 2. Henrik(men for likt Erik) 3. Herman 4. Oskar 5. Elias 6. Sigurd 7. Elliot 8. Håkon 9. Joakim 10. Lukas 11. Nikolai Likte alle navnene du nevnte også, av de best Jonas! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fire i familien :-) Skrevet 9. desember 2006 #3 Del Skrevet 9. desember 2006 Hva med Thomas/Tomas? (Tomas uten h er finest synes jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #4 Del Skrevet 9. desember 2006 Martin, Eirik og Jonas:^¨ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #5 Del Skrevet 9. desember 2006 HÅKON!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #6 Del Skrevet 9. desember 2006 Alle navnene du nevner er veldig fine:) Andre forslag: Espen Thomas Sivert Sindre Olav Ole Johan Kristian Bjarte Anders Marius Vemund Vebjørn Halvard Amund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vicky 83 Skrevet 10. desember 2006 #7 Del Skrevet 10. desember 2006 Simen! Ellers er Sivert og Sigurd fine navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #8 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg synes Espen passer, men Kristian er også fint. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #9 Del Skrevet 10. desember 2006 Martin, Erik og Jonas var jo fint da men sånn ellers: Martin, Erik og... Edvin Alfred Anton Johan Wilhelm Anders Peder Henrik Kristian Nicolai Iver John Jacob Eivind Ole Mikkel Samuel Isak Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
furia Skrevet 11. desember 2006 #10 Del Skrevet 11. desember 2006 Tenkte Jørgen da jeg leste oversikriften ) Ellers så synes jeg Johannes er kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #11 Del Skrevet 11. desember 2006 Fine navn du har på barna, jeg liker de gode, klassiske navnene. Av de navnene du foreslår liker jeg Jonas best. Fredrik blir litt i samme gata som Erik (slutter på det samme). Ellers er de andre navnene du nevner også pene. Forslag utenom som kan passe til: Anders (ligner på Andreas, men ikke det samme) Filip Jørgen Petter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 herlige unger!!! Skrevet 12. desember 2006 #12 Del Skrevet 12. desember 2006 Ville nok gått for Anders ell Jørgen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. desember 2006 #13 Del Skrevet 15. desember 2006 Det første som slo meg, var at Andreas passer veldig godt. Johannes og Kristian passer også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
champ Skrevet 15. desember 2006 #14 Del Skrevet 15. desember 2006 peder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #15 Del Skrevet 16. desember 2006 Kristian er veldig fint og passer til Martin og Erik. Også Andreas og David er navn som passer fint til, Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 19. desember 2006 #16 Del Skrevet 19. desember 2006 Ola og Kristian er de som passer aller best, syns jeg. Hva med Syver, Sigurd eller Sjur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marolla Skrevet 20. desember 2006 #17 Del Skrevet 20. desember 2006 Har ikke noe som helst formening egentlig, men syns at navnet bør inneholde bokstaven R. Sivert kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamman til sander og mathilde Skrevet 20. desember 2006 #18 Del Skrevet 20. desember 2006 Hva med Anders eller Jonas ? tenkte litt på de navna selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #19 Del Skrevet 20. desember 2006 Tusen takk for mange innspill! Jeg nevnte ikke at vi også har en liten jente som heter Sofia. Navnet hennes er i en litt annen kategori enn storebrødrenes navn, men vi har tenkt å fortsette den helnorske linjen for den nye lille gutten som kommer nå. Det blir nok enten Kristian, Ola eller Fredrik. Hva passer best av: Martin, Erik, Sofia og Kristian Martin, Erik, Sofia og Ola Martin, Erik, Sofia og Fredrik ?? Hovedinnlegger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #20 Del Skrevet 21. desember 2006 Syns Ola passer veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2blånisser Skrevet 21. desember 2006 #21 Del Skrevet 21. desember 2006 1. Johannes 2. Jonas 3. Kristian 4. Fredrik 5. Ola Jeg synes Johannes og Jonas er klart finest, de andre liker jeg ikke noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsa78 Skrevet 27. desember 2006 #22 Del Skrevet 27. desember 2006 Fredrik klinger best sammen med navnene på søskene. Synes jeg ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neste på vei Skrevet 28. desember 2006 #23 Del Skrevet 28. desember 2006 martin , erik og fillip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
augustjanuar Skrevet 28. desember 2006 #24 Del Skrevet 28. desember 2006 kristian syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #25 Del Skrevet 29. desember 2006 Valdemar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå