Gå til innhold

Det første legebesøket...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du velger selv om du vil ha samboer med, men jeg TROR ikke dette er vanlig.

 

Det er bare blodprøvetaking, vanlig helsekontroll og utskriving av helsekort for gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min var ikke med.......men han skal være med på hver eneste legetime fremover da:)

Som hun over her skreiv så er det ikke så mye som skjer på den første legetimen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han trenger strengt talt ikke vaere med--er litt kjedelig--men det er jo hyggelig hvis han vil da. Min mann blir med paa alle legetimer. Det vil han selv (han gikk bare ut paa gangen under GU). Pluss at egentlig var det veldig fint aa ha ham der for alle spoersmaalenes del, for legen spurte om sykdommer/ev. genetiske faktorer aa vaere obs paa i hans familiehistorie, i tillegg til min. Spoersmaalene var liksom rettet mot oss begge. Jeg bor i USA og det kan hende det er litt annerledes her, men det var i allefall min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min skal være med i januar... det er vår første kontroll, og mulig den eneste han får være med på for han reiser i militæret noen dager etterpå og blr borte 1 år:(

 

med forrigemann, var han med på alle kontroller, han syntes det ga han god innsikt i hva som foregikk med meg og magen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...