Gjest Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 De selger kjempegode kosedresser på cubus til 150 kr pr del =o) Skal ha den med til sykehuset ja!
selfangerkjerringa Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 Hvor store er de? Dvs hvor langt opp går størrelsene?
Guttebebi19.01.07 C") Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 XL. De var ikke så store i størrelsen. Jeg måtte gi tapt dessverre...
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 de er ganske store,tror de har opp til xxl i str..jeg kjøpte L og er veldig fornøyd, den er ikke for stram og går an å ha under magen :-)
Mrs. Bouquet Skrevet 9. desember 2006 #5 Skrevet 9. desember 2006 Er det hette på de? Hater å ligge med hette.
selfangerkjerringa Skrevet 9. desember 2006 #6 Skrevet 9. desember 2006 Litt motstridende svar der gitt... jeg er litt chubby fra før svangerskapet, og siden jeg ikke har cubus i nærheten må jeg ev. sende søs for å kjøpe og gi meg på sykehuset. Så jeg tror kanskje jeg dropper det... men takk for tips
Mrs. Bouquet Skrevet 9. desember 2006 #7 Skrevet 9. desember 2006 Er ingen lettvekter jeg heller, og når jeg tenker meg om har jeg ikke kjøpt meg klær på cubus siden jeg var 12 år (mest pga størrelsene, men også pga. klærne stort sett er merkelige)
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #8 Skrevet 9. desember 2006 ok.. så de på reklamen på tv2.. har lett lenge etter noe passende.. men de har sikkert mange andre butikker hvor de selger det også.. så er det jo ikke sikkert jeg passer buksa om 6 uker da ;-)
Mrs. Bouquet Skrevet 9. desember 2006 #9 Skrevet 9. desember 2006 Var det hette? Hvilke farger? Vet du hvilke størrelser?
Linda og lille Oskar Skrevet 9. desember 2006 #10 Skrevet 9. desember 2006 forrige lørdag hadde de kosedress til 150kr på tilbud på hm:) helt grei, kjempe god bukse og hettejakke og ikke minst billig:) De hadde til barn også, str 62-80 elller noe sånt kosta 40 kr, og for støre jenter kosta den 100. Billig:)
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #11 Skrevet 10. desember 2006 De hadde dressen i brun,blå,hvit,rosa,sort... det var hette på tror jeg,har ikke kjøpt overdelen enda..
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 10. desember 2006 #12 Skrevet 10. desember 2006 De har også en mammakosedress på H&M, grå med hette. Husker ikke hva den kosta, men det var ikke all verden. Den er utrolig god å gå med, bor i den allerede :-) Et must på sykehuset!
kromis Skrevet 10. desember 2006 #13 Skrevet 10. desember 2006 Hvorfor lager de ikke dresser uten hette???? Det er jo ubehagelig. Skjønner heller ikke hvorfor de lager hetter til små babyer som bare ligger der å kikker opp i været. Bare lurer... Skal kjøpe meg en kosedress denne gangen, tror ikke jeg fikk med meg noen ting forrige gang jeg lå på føden! Fikk låne bukse på føden og hadde en morgenkåpe som jeg fikk i gave. Følte meg rett og slett ulekker der jeg vagget rundt!
Vimsetrollet Skrevet 10. desember 2006 #14 Skrevet 10. desember 2006 Må det være dress da? Hvorfor ikke bare ta ei god joggebukse og en genser??!!
januarglede Skrevet 10. desember 2006 #15 Skrevet 10. desember 2006 B-YONG har også kosedresser til 200 kr, som er uten hette. Har kjøpt i st L og er heller ingen "lettvekter" for tiden. Buksene går jo også litt ut, når de blir brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå