Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Er det ikke rart at et spørsmål om man angrer på et navnevalg fører til 100 svar som " jeg har valgt det og det navnet og angrer ikke". Jeg synes det er gøy å lese svarene altså, det er ikke for å være sur. Jeg syntes det er litt morsomt bare.
tulle15mai:) Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 he he... det tenkte jeg også på da jeg leste den linken. Men det var utrolig moro å lese alle navna og ulikhetene da!
Benni-min Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 hehe, jeg har lagt merke til det mange ganger. Folk spør om en ting, og folk svarer på det motsatte. F.eks. Noen som har barn som sover hele natten? Og mange svarer. min baby sover 1t for så å våkne....osv. Morsomt egentlig. Jeg har sikkert svart slik selv uten å tenke på det.
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 Hun spurte jo om noen som hadde valgt sjeldne navn hadde angret. Det går det jo an å svare både ja og nei på. Noen ja-svar, men flest nei. Syns ikke det er så rart jeg da..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå