yasmina Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 på ammingen,tror jeg. I dag har jeg ikke klart å få lillegutt til å ta puppen en eneste gang. Han blir snart 6 mnd og jeg fullammer ikke. Hvis han ikke får mme spiser han bare mer grøt og middag eller sutrer og gråter. Tar ikke puppen uansett... Ser ut som det er slutten dette her, litt trist nå !
Blomman Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 men du har vært flink- ikke alle får til å amme mer enn 6 mnd. Er lov å slutte når babyen ikke vil ha! men trist kan det være da... trøsteklem fra
yasmina Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2006 Ja,da man skal vel ikke være storfornøyd. Men hadde vært kjekt om han hadde holdt ut med meg litt lengre da vi har en del allergi og han på toppen av det hele ser ut til å reagere på gluten. Men, får se positivt på det. Nå kan pappaen hjelpe til om natten
Sjalabais Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 Det er ikke puppenekt dere opplever nå da? Så vidt jeg husker så pleier det å gå over av seg selv i løpet av en uke til en måned... Ofte er babyene mer sugevillige i forbindelse med soving, at han kanskje vil ta puppen om natta og med en gang etter han våkner fra duppene sine (om du legger han til nesten før han rekker å våkne...) Lykke til uansett om du prøver å fortsette ammingen eller går over til flaksemat :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå