Gjest Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Er vel på sin plass å ha en egen gravid/baby vitsetråd her inne... Begynner jeg...Hiv dere på Hun til han: - Skatt, vi skal ha barn, og det er min julepresang til deg! - Og jeg som bare ønsket meg et slips...! Lest i avisen: - En gravid kvinne foretok i går et rekordhopp i fallskjerm da hun hoppet ut fra 800 meters høyde. Hun ventes å nedkomme i mai. Hjertesukk fra ung jente: - Jeg skjønner ikke hvorfor det heter babysitter. Jeg gjør jo ikke annet enn å løpe etter den ungen hele tiden! Dame til liten gutt: - Jeg hører dere har fått en baby hjemme hos dere? - Ja, men jeg er ikke sikker på om mamma vil beholde henne. Først pakker hun henne ut, så pakker hun henne inn igjen- og dette gjør hun flere ganger om dagen! Morsdag?? Det er 9 måneder etter farsdag det...
Dr. Horrible Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 Har i alle fall ein fødselsvits eg plukka opp forrige gong eg var gravid.. Når jordmora kjem for å undersøke den fødande som er kome inn på klinikken spør ho: Er slimproppen gått? Neida, svarar den fødande - han er berre ute etter kaffi! *hihi* Må flire kvar gong eg tenkar på den :-D
♥Tullerusk♥ Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Pus? Hahahaha... morsom... hihihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå