Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #1 Del Skrevet 9. desember 2006 jeg har fått en jente, men masse mørkt hår, liten og kjeeempe nyyydelig, men noen som har forslag til navn som passer med det ? senere vil ho nok få lyst hår å blå øyne, noen søte jente navn ? har tenkt på Josefine og sofie, men tar gjerne i mot andre forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #2 Del Skrevet 12. desember 2006 Danielle,Martine,Sandra,Angie,Angelica,Roxanne,Jessica,Malene,Denisse,Nicole,Laura,Anette ,Isaura,Rosa,Veronica,Tamara,Mirjam,Marianne,Isabela,Carolina,Janine,Janice,Stacey, Maritza,Marcela,Carla,Benedikte,Anne Linn, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #3 Del Skrevet 12. desember 2006 takk for svar, likte maneg av forslaga dine, tror jeg holder en knapp på Janine syns det var søtt jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Marte Skrevet 13. desember 2006 #4 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg elsker Luna. Og Lycke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #5 Del Skrevet 13. desember 2006 Hva med Ronja? Yamila? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #6 Del Skrevet 18. desember 2006 josefine eller andrine er mine favoritt jentenavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #7 Del Skrevet 19. desember 2006 til dere som lurer så bestemte jeg meg for Anine takk for alle svar, jeg ble inspirert av deres svar! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #8 Del Skrevet 21. desember 2006 så flott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå