mamma til <3to<3 Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Etter nesten to døgn kom endelig Ingrid Marie til verden! 15 dager på overtid! Vi er super lykkelige over å ha fått ei sunn og frisk jente! Og vi koser oss masse med den nye hverdagen! Dere har masse å glede dere til!!! Takk for meg her på barnimagen... Nå hopper jeg over på Dinbaby!!
Mille-k Skrevet 9. desember 2006 #5 Skrevet 9. desember 2006 Gratulerer!! Pent navn, men desverre "tatt" av andre her, eller så hadde jeg hatt en Marie i magen også.
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #9 Skrevet 9. desember 2006 Hvordan forløp fødselen? Begynte fødselen av seg selv, eller ble du satt igang siden du gikk 15 dager på overtid? Selv har jeg gått lenge på overtid begge gangene, første gangen gikk jeg 12 dager over tiden, andre gangen ble det 16 dager over tiden. Jeg er nå gravid for tredje gang, og håper jeg slipper å gå så lenge over tiden denne gangen, når jeg har termin til sommeren. Jeg vil føde før fellesferien begynner. Det er fordi jeg ønsker å få epidural, og det kan være fare for at det kan være dårligere bemanning på sykehuset i fellesferien og derfor mindre sjanse for at jeg vil få epidural.
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #11 Skrevet 10. desember 2006 Gratulerer så masse! Gleder meg til det er vår tur...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå