Gjest Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 et juletre med masse smokker på ! Senteret hadde fikset et juletre som barna som skulle slutte med smokk kunne henge smokkene sine i Syntes det var utrolig søtt og litt rørende å se de små ivrig henge opp smokkene sine i treet. Stolte var de også, andre gråt. Genial ide da hihi
ღneneღ Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 Genialt!!! Da jeg var liten og skulle avvendes fra smukken, samlet jeg alle smukkene mine i en liten sekk og "sendte dem til nissen"...
Blomman Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 mange gir smokkene sine til kapt sabeltann! han har kistevis med brukte smokker. Vet og om et tre i en skog (vet ikke hvor) hvor de henger opp smokker hehe
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 Ja fadderbarnet mitt ga sin smokk til Kaptein Sabeltann, han var SÅ stolt hihi ! Utrolig søtt !
Fiskestang Skrevet 9. desember 2006 #5 Skrevet 9. desember 2006 Mamman min er postbud. Og hun fortalte en gang at en jente i ruten hennes, hadde puttet smokker i en konvolutt og sendt det til nissen, eller hva det nå var. Hun tømmer jo disse røde kassene som ofte står ved stativet. Hun synes det var så fint, at hun sendte liksågodt svar til jenta, og takket for smokkene =) Skal tro de ble forbauset i huset der ja..
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. desember 2006 #6 Skrevet 9. desember 2006 På julenissen.no kan barna sende inn smokkene sine og få svar fra nissen )
Frk. Hattifnatt Skrevet 10. desember 2006 #7 Skrevet 10. desember 2006 Stesønnen min sendte sin smokk til Kaptein Sabeltann, og er fremdeles kjempestolt! Når vi var i Dyreparken sist sommer, dro han mine foreldre inn i smokkerommet, og var heeeeelt sikker på at han så sin favorittsmokk der! hihi... Forresten gutten var 7 år da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå