1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Har lest litt her inne og kommet frem til at jeg kanskje har fått en soppinfeksjon ja, må man til lege å få noe på resept? Gjør det noe for ammingen???
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 samme lurer jeg på ! Slenger meg på denne.....
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 kan melkeproduksjonen gå ned alene pga soppen ?
<3 mennene i mitt liv <3 Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 Både meg og lille Lucas hadde trøske, han i munnen og jeg går utifra at jeg hadde på brystvortene, det gikk ikke utover melkeproduksjonen. Kjøpte no munnskyllevann på apoteket og smørte med q-tips i munnen hans og i ny og ne på brystvortene mine, men det som virkelig hjalp det var vann med kullsyre, stryk på med klut/q-tips, det er verdt et forsøk
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #5 Skrevet 9. desember 2006 på puppene også ? altså det middelet ? Brukte du Corsydol ? Hvor lenge smurte du ca ? Har holdt på en uke vi, har ikke gått bort enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå