Blomman Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 jepp - noen tror de fullmmer så lenge de ammer - men slik er det ikke. Så derfor skriver jeg i mine innlegg at jeg så og si fullammer - for den lille fruktmosen min spiser er ikke mye å bli mett av - og enkelte dager vil han jo ikke ha noe heller - bra presisering!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 Får barnet annet enn morsmelk, tran og evt vann, blir barnet per definisjon ikke fullammet, nei! Allikevel sier jeg at barnet mitt ble fullammet frem til 6-månedersdagen sin, selv om hun ved 4-5 anledninger ble tilbudt litt MME i en kopp.
Blomman Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 unntak med mme ødelegger ikke fullammingsbegrepet da- bare om det gis hver dag
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #5 Skrevet 9. desember 2006 Og hva så???? Jeg er ikke hverken bedre eller dårligere om jeg fullammer eller ikke. For et fult innlegg!
Blomman Skrevet 9. desember 2006 #6 Skrevet 9. desember 2006 Har ikke noe med å være dårlig eller god dette - en begrepsavklaring er det- mange som bruker begrepet fei og da kan jo ting misforstås. Derfor. Ikke noe å bli sint for dette i allefall
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #7 Skrevet 9. desember 2006 Innlegget går kun på definisjonen av fullammig, i og med at det er ganske vanskelig å diskutere ting der man ikke en gang bruker samme terminologi! På tida å logge av, tror jeg, når man reagerer slik!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå