Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 urinrøret! Det kjennes ut som det sprenger akkurat der hvor klitoris er og det gjør vondt å tisse. Vondt bare å ta på også, utenpå klærne liksom. Gjør også vondt når jeg sitter. Hva kan dette være?
♡ A & E ♡ Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 er det som en trykkende følelse? det hadde jeg lenge men ingenting var galt.
fru Heffalomp Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 Hm.. det er ikke stingene som er ømme da hvis du har sydd? Det er helt normalt å ha vondt og være øm, men er det veldig smerefullt ville jeg kanskje ringt legen min og forhørt meg. Med førstemann var jeg øm og hadde vondt i flere uker, men med lillegutt (11 mnd) hadde jeg ingen problemer.
Retro-mamma Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 Gratulerer med baby :-) Tenk - bare 1 uke gammel...sukk.... Å ja, problemet ditt ja - he he, drømmer meg bort i babyer jeg... Jeg hadde ringt føden jeg. De har "ansvaret" for deg i to uker etter fødsel. Jeg ringte dem masse etter fødsel pga vonde sting og hovnet opp "der nede"...
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #5 Skrevet 9. desember 2006 Ja, det er veldig trykkende liksom. Veldig ubehagelig. Å det er ikke sting, for jeg har kun sydd litt innvendig i skjeden.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #6 Skrevet 9. desember 2006 ble du sydd eller hadde du noen små sår? kan være at det har blitt litt betent eller veldig følsomt. ikke vask med såpe eller klut, bare spyl med lunket vann når du skal vaske deg. kan også hende det vil hjelpe om du dusjet deg nedentil mens du tisset. kan også være at det er blitt hovent og at det da sprenger i sårskorper/sting, prøv å få hjelp til å fjerne stinget. Hadde selv et sting ved klitoris og jeg måtte få mannen min til å fjerne stinget, tålte antagelig ikke hva som stinget var laget av. ble helt bra med en gang etterpå. noen gang strammer de litt for mye tror jeg. men er det ikke noe av dette som kan være likt din situasjon burde du kanskje se etter i et speil el kontakte lege.
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #7 Skrevet 9. desember 2006 Det hadde jeg og, men det gikk over av seg selv. Men hun var vel ca. 3 mnd da. Legen ga meg en salve mot sårhet, men synes ikke den hjalp...
Simselimsen Skrevet 9. desember 2006 #9 Skrevet 9. desember 2006 Jeg har også det! hun er 2 1/2 mnd gammel...Håper det går bort snart...det strammer etter tissinga, men prøv en orgasme...da strammer det enda mer!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå