Gå til innhold

Blomman blomman søte blomman :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bare si tusen takk til deg, du har hjulpet meg massivt med ammingen uten å kanskje helt vite det ! Sitter her å leser masse innlegg om amming nå og blir lettere sjokkert, føler jeg ikke tør å svare noen steder jeg hehehehehe ! Ser du ble provosert av et innlegg her under, så tenkte jeg kunne prøve å gjøre det litt koseligere her også !

Orker ikke diskutere så mye rundt det der jeg, jeg ammer og tar en dag av gangen, føler nemlig at hver dag med amming etter alt slitet er en gave fra gud eller i allefall en høyere makt, så jeg orker ikke tenke på når jeg skal slutte en gang hehe ! Klem fra meg til deg ! Stå på !!!

Skrevet

*dytter* (håper du ser det nå da, føler meg litt dum nå som du ikke svarer hi hi)

Skrevet

he he ser det nå da. Ble litt opphengt i innlegget her oppe.

Så koselig hilsen fra deg da.

ha en god lørdagskveld. Bare Rop høyt på meg så kommer jeg... klemmer

Skrevet

Hi hi tenkte meg det, men man vet jo aldri ;) Samboer og jenta har sovet på soverommet i to timer nå, så håper de våkner snart, kjedelig lørsdagskveld uten de da ! Kos deg ikveld du og :-)

Skrevet

ble litt action da! får øvd på å skrive fort! hehe- mens jeg ammer...

håper du får selskap snart! - hvis ikke er vi dibbe damene her!

Skrevet

hehe sant :) Ja du ser jo at jeg er heeelt med på innleggene her nå ha ha ! Sånn går det når de to andre slappisene bare tar seg lurer ! Er på nippet til at jeg vekker de, men nei så voksen er jeg at jeg ikke gjør det, men må innrømme at jeg har meget lyst ha ha (spøk). Sitter å drømmer meg bort til et varmere strøk jeg, har lyst å reise sukk, men må nok pent vente til sommeren. Tuppa er idag 3 mnd og 9 dager, så er noe tidlig enda. Sommeren blir perfekt alder å reise med henne, da er hun under et år og reiser gratis fortsatt haha ! Vært i syden med barn du ? Anbefale noe ? Har selv vært i Alcudia jeg, vet det er bra for barnefamilier der.

Skrevet

Reiste uspesifisert ti tenerife da eldstemann var 8 mnd. gikk kempefint.

Ellers var han med på biltur til kitzbuhel da han var 10 mnd - 24 t i bil! gikk kjempebra det og. Finfin vinterferie det da.

dro til kitzbuhel med bil med de to eldste da de var 2 og 4 år og.

og de har vært med til Sør afrika da de var 3 og 5 år. minsten på 11 mnd har ikke vært lengre enn til oslo- hehe.

Skrevet

Ja skjønner, hørtes koselig ut det da. Jeg har vært på Tenerife, faktisk så fant jeg og sambo ut om graviditeten der 1 januar hehe ! Føles som nettopp faktisk, snart 1 år siden - skremmende hvordan tiden flyr ! Vi får se hva vi gjør i sommer, gleder meg til å reise bort for første gang som en familie - koslig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...