ღneneღ Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Jeg har så utrolig lyst på noen timer fri en kveld, så jeg kan spise førjulsmiddag sammen med venninnene mine ("tradisjonen" tro), men her i huset nekter den lille å drikke av flaske! Vi har prøvd flere ganger, både tidlig og sent, sulten eller ikke sulten, og flere ulike flasketyper.... men hun nekter! Er det mulig å gi henne melken på en annen måte? På en liten kopp eller noe sånt? Hun drakk jo sine første melkedråper på en sånn liten medisinkopp på sykehuset (ville ikke ta puppen de første dagene). Er det noen som har tips eller erfaringer å dele!?! Da hjelper dere en "desperat" mor som bare vil ut av huset noen stakkars timer og kose seg litt
♡ A & E ♡ Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 noen drikker fra sånn drikkekopp som er beregnet for litt eldre barn. hvor gammel er barnet?
ღneneღ Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2006 Hun er litt over tre mnd. Hvor gamle må de være for å bruke disse koppene? Har nemlig vært inne på tanken!
♡ A & E ♡ Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 vet ikke,har ikke prøvd selv. han tok flaske etter litt styr! men så lenge det ikke er en haug som kommer ut på en gang kan jeg ikke se at det skal gjøre noe. skal jo ikke drikke av den hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå