Gå til innhold

6 dager til termin, og mannen er....

Anbefalte innlegg

Skrevet

da forvist på gjesterommet til babyen er ute. Etter 20 min med søvn i natt så ser jeg rett og slett ingen annen løsning på problemet. Han snorker og peser og ja gud vet hva, jeg får ivertfall ikke sove. Jeg skulle gjerne ha lagt meg på et annet rom, men pga jævlig vond bekkenløsning tror jeg nok det er best at jeg holder meg i vår seng. Gleder meg til babyen kommer for da vet jeg at jeg kommer til å sovne før jeg får sagt selbuvott. Var ivertfall slik sist:o) Er det flere der ute som har forvist mannen til gjesterommet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hatt behovet enda, og nå for tiden er han i Øst Timor på jobb og kommer bare hjem i jula før han reiser ut igjen. Kan hende at han ikke rekker å komme hjem tidsnok til fødsel... Så jeg får ta problemet hvis det skulle dukke opp, for han er fæl til å snorke! Har jo ligget med snorken i øret og en unge i magen som gikk bananas inni der + ei datter som fant ut at hun ikke ville sove. Så jeg vet hva du går igjennom! :-) (Heldigvis roet alle seg etter hvert slik at jeg fikk sove)

Skrevet

Hehehe, det skal jaggu ikke være lett nei:o). Vi har en liten tasse på 20 mnd vi og som absolutt skal komme å ligge mellom oss i løpet av natta. Det er igrunnen greit nok, men når man ikke får sove pga snorking og pesing osv fra mannen, så sier det bare klikk for meg altså:o) Har ikke sovet mere enn 1 time sammenhengende på snart 1 mnd, og når det korter ned til 20 min på ei hel natt, da må man bare gå drastisk til verks.Jeg skal da snart presse ut en liten baby, og det er ingen fillejobb. Gleder meg som en unge til å få sove alene i natt, hohoho, nesten som julekvelden dette jo:o)

Skrevet

Hos oss er det litt blanda... jeg sover ikke så mange timene i løpet av natta, pga kvalme, utallige dobesøk, sparking inne i magen og bekkenløsning... men når jeg først sover så våkner gubben, fordi jeg ligger så urolig og snorker som h¤%& :) Jaja, lett skal det ikke være... lurer litt på om jeg skal legge meg på gjesterommet inatt jeg. Er ikke koselig å ha en gubbe som ikke er uthvilt heller.

Heldigvis sover 2-åringen hele natta gjennom - i sin egen seng! Hadde ikke gått å hatt henne inne hos oss nei. Der setter jeg grensa gitt. Det er kanskje 1 gang i mnd eller noe hun har mareritt og får ligge i storsenga, og det er jo greit nok :)

Hva med å sparke ut gubben ei natt med beskjed om å ta ungen, ta deg to paracet før du legger deg, stable puter mellom beina og prøve å sove? Du trenger tross alt litt krefter, som du selv poengterer :)

Skrevet

JEG! eller, det vil si, jeg burde har gjort det. For makan til rabalder han laga i natt skal en lete lenge etter! Fikk vel sovet 3 timer, tror jeg. Satt i sofaen og ergra meg grønn leeenge. I natt er det han som skal få den store gleden av å tilbringe natten på sofaen...

Skrevet

Det er vel rett før JEG blir forvist, hehe jeg snorker visst helt enormt sier han. Og han ligger med sov i ro...hehe stakkars mann. Men det hender han går ned i stua og legger seg.....jeg får jo kjempedårlig samvittighet!!!!!

Men ellers så er jeg ikke så veldig hormonell, og snill og grei, så litt får han tåle hahahahaha

Skrevet

Jepp, her blir mannen min sendt på gjesterommet iblant, ihvertfall når jenta vår også kommer opp i senga i løpet av natta. Lett å irritere seg eller bli forstyrret av andre når en sover dårlig i utgangspunktet. Hadde vært lettest å rømme selv, men har også bekkenløsning og madrassen min er best! Tror jeg forstyrrer han en del også der jeg ligger å snur meg til stadighet med mye møye og besvær.

Skrevet

Da har jeg hatt min første gode natt på gudene vet hvor lenge:o) Jeg har så og si sovet natta igjennom bortsett fra noen dobesøk da.

Så det var noen som nevnte sov i ro, det har jeg ikke tenkt på, så det skal jeg faktisk prøve i morgen natt. Det er jo aller kosligst når man ligger i samme seng da:o)

Skrevet

Hadde en fantastisk natt for en stund siden hvor jeg våknet kl 03 av at gubben, to-åringen og bikkja lå i dyp søvn rundt meg på alle kanter og SNORKET så jeg trodde jeg skulle blitt gal. Du skulle sett blikkene på dem da de fant meg på sofaen neste morgen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...