Gå til innhold

Hvis man føder på julaften......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo en god teoretisk sjans for at jeg gjør det. Regner jo med full overtid her!!! :-)

Hvordan har dere tenkt å gjøre det med bursdagsfeiring da??

Hvis det blir slik her så skal det i alle fall ikke være 1 stor pakke som er kombinert jule / bursdagsgave. Skal være veldig nøye på at det er to forskjellige ting. F.eks litt bursdag frokost osv og heller kanskje ta familiebursdagsfeiring 1 juledag og barnebursdag i beg. av januar når skolen / barnehagen begynner igjen.

Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gudatra mi e født på julaften, hos dem feirer de alltid bursdagen hennes noen dager før jul, slik at ho kan ha ordentlig feiring. I jula e d jo ikke så mange av vennan hennes som kan komme, siden mange reise bort osv....

Skrevet

Har menstermin på julaften (UL 27) så sjansene er jo store her også.

Har ikke tenkt så mye på det, men er enig med deg at det ikke skal være noe kombinert jul og bursdag gave.

Kommer vel til å feire 1 uke eller 2 før jul sikkert, visst ikke blir det for "lettvint" for familien slik at de gir 1 gave somer bursdag og julegave (slår sammen altså)

Skrevet

Har tenkt på akkurat det samme jeg.......

Har oxo lyst til å ha et selskap + julefeiring liksom....

Har termin 24 des......håper enten jeg får tidligere, eller at jeg går til over nyttår....

Har du oxo termin på julaften eller?

Lykke til Lucia......

Skrevet

hørte om en jente som var født på julaften som aldri hadde feiret bursdagen sin. istedet feiret ho halvtårsdagen sin om sommeren. dermed fikk ho både jul og bursdagsfeiring.

Skrevet

Jeg har også termin på juleaften. I begynnelsen avsv.skapet snakket vi om å kanskje feire bursdagen en hel mnd etter, dvs 24.januar, slik at dette julehysteriet får lagt seg litt. Jeg synes det blir HELT feil å ha ballonger å bløtkake på juleaften!!! Sambo var ikke flink til å planlegge!( får skylde på han) Og det er ikke særlig gøy for barnet heller. Det bør jo gå bra å utsette bursdagen hvertfall de første årene!

MEN... Nå har jeg ikke tenkt på det, har funnet ut at jeg ikke skal føde på juleaften! Jeg NEKTER plent! På juleaften skal jeg være hjemme, uten rier, enten med baby inni magen eller utenpå og kose meg med guttungen og resten av familien :o)

Ang skole, så vil jeg se det an... Man kan velge om man vil begynne før eller "etter" når man erfødt såpass sent. Ligger ungen min litt etter så vil jeg vente slik at han begynner med 07 barna, men er han usedvanlig smart (noe vi såklart satserpå) begynner han vel med 06 barna.

Skrevet

Jeg har termin 12 des. Men ingen tegn til fødsel så jeg regner med overtid!

Lurt å feire 1 uke eller 2 før også ja...... eller etter. Skal i alle fall være 2 seperate feiringer! :-)

Går jo kanskje ann å feire litt navndag også......

Skrevet

Vil heller feire det etter enn før!

En jente i barnehagen til gutten min er født 19.des, og de har prøvd i et par år å ha bursdagselskap rundt bursdagen hennes, men det har endt med at en eller ingen har kunnet komme. Alle er jo så opptatt før jul!

Nå har hun begynt å feire bursdagen noen uker ut i januar istedet, og da kan de fleste komme :D

Skrevet

Ja, da er jo jula over, så slipper man kanskje julegodis i bursdagsgave også! :-) Mamma har bursdag i påsken og fikk alltid påskeegg! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...