Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Hva skjer? Jeg griner og griner og griner, og det har jeg gjort i nesten 3timer nå. Skulle egentlig på julebord, men følte meg ikke i form. Noen flere som bare griner uten å vite helt hvorfor? Nesten så ille at jeg hyperventilerer...
maiprins Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 huff jeg kjenner meg igjenn jeg.... Og tenker så masse på mormor som døde i høst - alt som blir sagt om mormorer eller død minner meg på henne og da tuter jeg masse. Orker ikke å prate så mye om det heller, men gud så hormonell jeg er.... håper at det går over snart.... at det blir litt bedre iallefall Lykke til til deg også....
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Hei....det var trist at du gikk glipp av julebordet...det kan være ganske slittsomt å håndtere hormonkickene noen ganger ja.....det går desverre den andre veien med meg. jeg griner ikke, men er utrolig, utrolig.... hissig og sur for tiden. Det er nesten slik at jeger redd for mine egne reaksjoner ovenfor andre mennesker....
Potetstappe Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 Føler med deg! Jeg gråter og gråter, prøver å tenke på hvorfor jeg gjør det, men kommer ikke på noen grunn! Slitsomt dette her!
doble Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 Gråter når jeg ser noe trist på TV jeg.. Spes. barnetv..hihi;) Og Oprah el Dr. Phil....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå